Quattro7 Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 (endret) Jeg la inn ajax her for å sjekke at epostadressen var gyldig. Hvis epostadressen er gyldig kommer dette en start knapp opp, og hvis den ikke er det, kommer det ingenting opp. Problemet: Etter at jeg trykker "Start", går den til http://domene.no/neste.php? <-- Ingenting bak her! Altså, den sender ikke GET videre. *bortevekk* *bortevekk* *bortevekk* Endret 9. mars 2007 av Quattro7
The_Lozer Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 istedet for <input type="text" id="mail" onkeyup="showHint(this.value)"> prøv med <input type="text" id="mail" onkeyup="showHint(this.value)" name="q">
Quattro7 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 (endret) At jeg ikke tenkte på det Prøvde, men funka ikke, bytta om sånn at "q" var id og "mail" var name. Da funka det. Endret 9. mars 2007 av Quattro7
Peter Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Hvorfor fjernet du koden din? Selv om du har fått hjelp er det sikkert andre som sliter med det samme, og da kan det være greit å ha koden din som forklarer hva du spør om. Dette forumet eksisterer ikke kun for deg, det er lov gi også, ikke bare ta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå