Gå til innhold

Problem med: Xbox 360 controller til Windows Xp


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg søkte etter en lignente tråd, men fant ingen. Hvis den finnes så så gjerne i fra.

 

Jeg har kjøpt en trådløs 360 controller samt en receiver. Kontrolleren fungerer fint i kontrollpanel i windows (jeg får kalibrert og testet), men den fungerer ikke i R6 Vegas eller i Godfather.

 

Er det noen som har fått dette til å fungere eller er det bare slik at spillene ikke støtter 360 kontroller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Jeg søkte etter en lignente tråd, men fant ingen. Hvis den finnes så så gjerne i fra.

 

Jeg har kjøpt en trådløs 360 controller samt en receiver. Kontrolleren fungerer fint i kontrollpanel i windows (jeg får kalibrert og testet), men den fungerer ikke i R6 Vegas eller i Godfather.

 

Er det noen som har fått dette til å fungere eller er det bare slik at spillene ikke støtter 360 kontroller?

8112673[/snapback]

 

Har du prøve Pinnacle Game Profiler? Den bruker jeg, og da funker det meste så lenge du er villig til å jobbe litt med instillingene dine :)

 

Her er link til siden deres: http://www.pinnaclegameprofiler.com/

 

Den koster littegrann, men det er det verdt. Du får 30 dagers trial til å begynne med så du kan se om det funker først.

Lenke til kommentar

Takk for tipset. jeg har ikke prøvd det enda, men jeg vil gi det en sjanse. Jeg synes bare det er litt trist at M$ selger maskinvare som ikke funker uten at man må kjøpe SW fra andre.

 

Jeg har lastet ned et par MS driverer, men det ser ikke ut til å funke i spill for det. Jeg forske litt mer på det og teste ditt forslag.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt en slik trådløsmottaker en liten stund nå og den fungerer perfekt hos meg. Hvis den skal brukes i spill så må den jo selvfølgelig settes opp som vanlig med knapper og akser.

8127507[/snapback]

 

 

har du testa Trådløs Mic da? lyst til og finne ut hvordan det er. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...