Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en restarter ved Windows-loadingen...


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har fått forklart at PCen med problemet kommer seg til Windows-loadingen, hvor det kommer en lyd fra selve PCen. Deretter restarter maskinen og kommer til skjermen hvor man velger om man skal starte i safe mode, eller å starte windows på vanlig måte.

 

Jeg har ikke sett problemet selv, men det er slik jeg har blitt forklart at det er.

 

Hadde vært veldig greit om noen hadde noen tips til hva som er galt, hva som kan gjøres og hva jeg kanskje kan finne mer ut av...

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har det samme problemet sjølv, etter litt problem i går etter tilkopling av ein minnekortlesar så vil ikkje windows starte, når den kommer til loadingen kommer det opp ein blå skjerm veldig raskt, får ikkje tid til å lese i det heile tatt, så kommer det opp valg etter restarten om eg vil starte i sikkerheitsmodus, med siste fungerande programm eller noke eller starte det vanlig, uansett kva eg trykker på så kommer samme feilen. Er det bere å formatere og installere windows på nytt som vil hjelpe? Eller er der ein anna måte og fikse det på?

Lenke til kommentar

Til alle med problemer med restart før windows har startet:

regner med at det er xp dere bruker, men dette skal også funka på 2000.

 

Sett inn windows plata, start fra denne, velg reparerings konsoll, i dos skjermen skriver dere: chkdsk /p ellerså var det chkdisk /p

 

da denne er fullført restarter dere, da er det stor mulighet for at windows funker igjen :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...