Fix92 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Når jeg spiller av musikk så bruker jeg itunes, men jeg er så lei av å ha flere av èn sang. Kunne tenke meg å bytte til en medieavspiller som ikke lister opp flere sanger av samme slaget. Er det noen som har erfaringer med noen andre medieavspillere? Samtidig vil jeg beholde noe av det samme grensesnittet. Sorry litt kinki forklart. Takker for komentarer
larseman Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 prøvd media monkey? Det er en ryddig media spiller som får mye skryt. media monkey tråden på forumet Ta en titt på den. Jeg for min del holder beinhard fast på winampen min
Zeph Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Ikkje heilt sikker på om eg forstår kva problemet ditt er. Dersom du har fleire filer av samme låt kan du trykke på "View" og "Show Duplicates". iTunes vil då liste opp alle låtene du har meir enn ein av. Dersom du vil ha fila, men ikkje at iTunes skal spele av ein kopi av ein låt fjerner du berre haka på låta. Om problemet er hat same fil ligg fleire ganger i biblioteket har du ein eldre versjon, dette er fiksa i seinare tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå