nero78 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Hvor online er det best å kjøpe xbox360 spill? Billigst og best utvalg.
Amored Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg bruker som regel CDON.com. Kanskje fordi det er den siden jeg er vant til.
MoonTheLoon Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Absoluttspill.no Kjempeservice og rask levring! 8106430[/snapback] Enig med den. Bestilte oblivion på søndag, sendt på mandag og motatt på tirsdag. Det er ganske raskt i forhold til mange andre nettbutikker, selv om alle egentlig burde klare å levere så raskt.
Mr.FOXHOUND Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Videogamesplus.ca - veldig bra canadisk butikk. Fine priser, relativt raske lveringstider (5-7 dager) og fordi de markerer enhver pakke ned verdi lik $20, slipper du å betale toll. Bare pass på å bestille spill fra kategorien REGION FREE. Absoluttspill.no - norsk butikk med veldig raske leveranser (1-2 dager). Play.com - britisk butikk som har veldig gode tilbud iblant, og som ofte setter ned fastprisen på spill før andre. Her må en derimot være obs på prisene - sjekk valutaomregningslistene på www.toll.no hvis du ikke vil havne over 200 kronersgrensa. Greie leveringstider (4-7 dager). CDon.com - har veldig gode kampanjer iblant, og ofte lave priser. Anbefales derimot ikke hvis det gjelder forhåndsbestillinger. Greie leveringstider (4-7 dager).
Tjohei Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Jeg kan også anbefale DVDCrave. De ligger i Australia, så det tar litt tid å få pakka (8-10 dager), men spillene funker på europeisk 360 (behøver altså ikke å kikke etter sonefrie spill), og de merker alltid pakkene med en pris som er lavere enn 200-kronersgrensa så spillene glir under radarn til tollvesenet. Har brukt dem masse og er veldig godt fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå