mikaelt Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) Holder på med en lite hjemmesideprosjekt... Jeg er ikke så flink med photoshop, så lurte på om noen hadde lyst å hjelpe meg med å lage en header... Jeg har satt opp selve siden nå.. Se Driftfun.no Siden skal handle om drifting (sladding om du vil). Jeg trenger derfor en header, som sier hva siden handler om. Jeg vil ha noe inni den oransje linja som går tvers over på toppen der... Noen som er interessert i å gi en hjelpende hånd? Send meg PM, så kan jeg sende deg nødvendig informasjon og filer. Endret 8. mars 2007 av mikaelt
Stian Jacobsen Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Holder på med en lite hjemmesideprosjekt... Jeg er ikke så flink med photoshop, så lurte på om noen hadde lyst å hjelpe meg med å lage en header... Jeg har satt opp selve siden nå.. Se Driftfun.no Siden skal handle om drifting (sladding om du vil). Jeg trenger derfor en header, som sier hva siden handler om. Jeg vil beholde fargen. Det eneste jeg vil, er å erstatte den jenta ute til høyre, men noe som kan gjenspeile innholdet på siden. Noen som er interessert i å gi en hjelpende hånd? Send meg PM, så kan jeg sende deg nødvendig informasjon og filer. 8105202[/snapback] For å si det slik..
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 Litt stygg den der ...men samtidig lidderlig moro.
Kim T Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 og driftfun finnes allerede. Min kompis sin side heter Driftfun. kimthoma
mikaelt Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 hmm.. den finnes ikke, for jeg kjøpte domenet driftfun.no, kompisen din har driftfun.com. Det er 2 forskjellige navn.
Kadmium Skrevet 9. mars 2007 Skrevet 9. mars 2007 Nei, det er ikke forskjellige navn, men to like domener, med ulik TLD.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå