Gå til innhold

Testet Vista for første gang.


Anbefalte innlegg

men altså som MS sa: "Gamere, Vent Med Vista".

Jeg ville anbefalt dere gamere kameraden å vente en god stund.

 

Og en ting til.

 

Vista ble aldri rettet mot gamere, men kontor og mer proffbruk.

8106344[/snapback]

 

Hehe. Nok engang på tynn is. Hvorfor ikke bare slutte å mene noe om windows og heller spørre om det i stedet?

 

Longhorn var koden de brukte for Vista når den var i beta. Det er også koden til neste server (server og client har samme kode)

 

MS har aldri sagt at gamere skal vente med vista. Vista er andre os fra ms hvor de setter fokus på spillere. XP var først. Vista skal bli enda bedre på spillfronten. Derfor de gir ut DX10 kun for vista. Grunnen til at spill går raskere på XP enn Vista er fordi nvidia og ati er dønn treige med å få laget nye drivere. Men de kommer og da vil vista overgå XP.

 

Hva mener du egentlig man skal spille på da? Egent spill OS eller? Windows Spill 1.0?

 

Tror egentlig du bare kommer med tulle utsagt for å provosere jeg. Eller tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men altså som MS sa: "Gamere, Vent Med Vista".

Jeg ville anbefalt dere gamere kameraden å vente en god stund.

8106344[/snapback]

 

 

Vent med Vista for spillere gjelder max et halvt år til, dvs når Crysis blir sluppet. Det bruker DX10 som du bare får sett på Vista. Hvis du kjører XP vil andre ha bedre grafikk enn deg og det takler du ikke.

Lenke til kommentar

Mye av det du skriver om skruff har du ikke noen peiling på.

 

Ytelsen på min pc har gått opp etter jeg gikk over til vista, booter raskere og mye forskjellige ting, og diverse ting som ble fucka og sånt i Xp er fiksa nå så ting som ikke ville fungere i xp plutselig fungerer i vista. og ja det er fra scratch men har oppdatert og oppgradert noen av de nyttigste tingene i xp men det er ikke mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...