Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

El Vindu på bilen


Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få kjøpt et komplett vindusheise sett til min Nissan Sunny 1.4lx?

 

har søkt på nette men finner lite. å hva er prosen på dette?

 

 

Var på nissanservice å skulle kjøpe manuell vindusheis (den gamle ble ødelakt) de skulle ha 1090 kr.. jeg syntes det var veldig mye jeg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De 1090,- må du nok ut med uansett. Du må antaglivis ha ny manuell heis for og så montere motor på denne.

 

Tror ikke de lager universale heiser. bare motor og ledningsnett.alt for mange forskjellige løsninger i døra. du må legge opp strøm osv. blir litt jobb

 

Hva koster orginal el. vindumekaniske. til sunny 1,6sr eller noe sånt. det passer nok!

 

Nissan er generelt ganske dyre på deler, men det pleier og holde til bilen er rusta bort :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du kan heller prøve å få tak i en brukt manuell heis, prøv http://www.nbfbildeler.no dette er en felles database for bilopphuggere over hele landet. Skal du bygge om til elektrisk må du ha noe kunskap. Uansett så får du ett hull i døra der sveiva har stått.

Lenke til kommentar

Ja jeg har manuell sveiving.. er ikke det jeg er ute etter.. å jeg kan bygge om inni døren for å få plass til eventuelle heiser etc. det jeg lurer på er hvor jeg kan få kjøpt el vinduer..

 

noen som vet om et nettsted der jeg kan bestille det?? uansett hvor i verden..

Lenke til kommentar
Ja jeg har manuell sveiving.. er ikke det jeg er ute etter.. å jeg kan bygge om inni døren for å få plass til eventuelle heiser etc. det jeg lurer på er hvor jeg kan få kjøpt el vinduer..

 

noen som vet om et nettsted der jeg kan bestille det?? uansett hvor i verden..

8102811[/snapback]

 

Her: performance.speedycarparts.com

(I henhold til Wikipedia, så gikk Sunny under navnet Sentra i USA, men NB: du må selv lete på korrekt årsmodell... )

Forøvrig veldig gode priser sammenliknet med den du fikk oppgitt for manuell regulator hos forhandler. :thumbup:

 

Biltema har/hadde forøvrig universalutgaver, men da må jo den originale mekanismen være i orden..

Lenke til kommentar

Man får tak i ombyggings kit på f.eks biltema, men det er kun motor,bryter og ledninger.

 

Bestill en brukt manuell sveiv mekanisme og bygg den om til elektrisk!!!

 

Hvis du absolutt skal ha noe som ikke passer kan du jo bestille mekanisme til en golf f.eks :p

 

Regningen blir garantert på over 1090,- før du er ferdig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...