Gå til innhold

Hjelp, jeg er blitt guild leader!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har rota meg bort i et drittguild hvor folk nesten aldri er online lenger. Så jeg tenkte ja ja, får se om jeg kan finne meg et nytt og bedre guild (er lvl 45). Men, da jeg trykket på leave guild fikk jeg opp melding "You have to promote a new guild leader before you can leave the guild".

Sjekka i guild vinduet, og joda, jeg var plutselig blitt guild leader! Så da blir spørsmålet: Hvordan promoter jeg en ny guild leader?

Evt: Hvordan avslutter jeg hele guildet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har rota meg bort i et drittguild hvor folk nesten aldri er online lenger. Så jeg tenkte ja ja, får se om jeg kan finne meg et nytt og bedre guild (er lvl 45). Men, da jeg trykket på leave guild fikk jeg opp melding "You have to promote a new guild leader before you can leave the guild".

Sjekka i guild vinduet, og joda, jeg var plutselig blitt guild leader! Så da blir spørsmålet: Hvordan promoter jeg en ny guild leader?

8097501[/snapback]

/gdisband

Skrevet

/gdisband mener jeg oppløser guildet. Du får se under Guild-tabben om du kan gjøre noe. Kan sikkert høyreklikke på folk i guilden og promote dem derifra.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)

8097501[/snapback]

Trykk o så på guild og se om du finner en måte å disbande guildet på. Eller prøv å skriv /gdisband eller /guilddisband

Edit: Kjappe på labben i dag dere to over meg :)

Endret av Slettet+987123897
Skrevet
/gdisband mener jeg oppløser guildet. Du får se under Guild-tabben om du kan gjøre noe. Kan sikkert høyreklikke på folk i guilden og promote dem derifra.

8097507[/snapback]

Prøvde å promote andre folk i guilder, men fikk dem ikke høyere enn officer. Skal prøve /gdisband når jeg kommer hjem.

Skrevet (endret)
Du må skrive /gleader xxxx for å promote noen.

8097607[/snapback]

Prøvde det også ("/gleader orxy" eller noe i den duren) men tror "orxy" da må være online? Fikk der i alle fall ikke til.

Som sagt så er det ingen andre online for tiden.

"Orxy" er forresten bare et navn jeg fant på her i tråden...

Endret av janan71
Skrevet

Hvorfor ikke promote noen andre til leader? Uansett hvor useriøst ting har vært så er det enda mindre seriøst å bare ødelegge guildet. Gi resten en sjanse.

Skrevet
Det må være noen som er online ja.

8097723[/snapback]

Ok, var det jeg fryktet. Then we have a problem!

Blir nok desverre en /gdisband da.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet
Invite en noobie(lowbie) og gjør han til leader

8098612[/snapback]

For det er jo virkelig snillt.

Skrevet

Du kan jo sjekke hvor lenge det er siden folk har vært online. Dersom ingen andre har vært online på en måned eller to kan du bare disbande guilden. Et annet alternativ er å invitere en som bare vil ha en guild tag for å slippe guild invites, gjøre han til leder, så kan han kicke alle medlemmene og få seg en gratis guild :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...