Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

hva er galt med lyden min?


Anbefalte innlegg

Har en Asus A6K laptop. Når jeg spiller av musikk og annet multimedia har lyden plutselig begynt å hakke - likt som når det er hakk i en vanlig cd-plate, bare litt annerledes.

 

Har reinstallert lyd-driver Realtek AC'97 Audio, men dette hjelper ikke. Si at jeg spiller rolig klassisk musikk, så hører du hakk hele tiden. Utrolig irriterende.

 

Har spilt av både med winamp og WMP, men det er ingen forskjell.

 

Prøvde å laste ned Foobar 2000, og spille av i den. Så sjekket jeg om det var mp3 filene som var skadet, ved å spille av på dataen til kompisen min. Men de var helt ok. Så nå lurer jeg på om det kan være en hardwarefeil, kanskje med harddisken min?

 

Kan noen være så snill og hjelpe meg?

Endret av Matitti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Vet ikke om det fungerer hos deg, men jeg hadde også et problem med lyd på et ASUS A8N32-SLI Deluxe hovedkort som jeg har nå. Oppdaterte drivern til Lydkortet og det hjalp ikke. Jeg brukte da Winamp 2.81 og Winamp 2.95 tror jeg. Problemet mitt var at jeg fikk svak skurring når jeg spilte musikk.

Etter at jeg bytta til Foobar2000 så har jeg ikke merka noe til problemet enda.

Prøv den å se hva som skjer hos deg. Det ble ikke riktig hakking til meg da, men skurring, mulig at det hjelper med bytting av Mp3 spiller igjen.

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...