Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er denne jenta pen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen som denne tråden har tatt av!

77 poster på under 24 timer...runder vel godt over 100 før kvelden kommer...(?)

8099025[/snapback]

Sier vell seg selv at denne tråden vill være populær når navnet på tåden er "Er denne jenta pen?", og når hun i tilleg er det så er det vertfall ikke rart. ;)

Lenke til kommentar
på den internasjonale skalaen for hotness gir jeg henne 6/10.

8099305[/snapback]

 

I så fall har ikke du peiling på den internasjonale skalaen! Har du peiling hvor mange i verden som er stygge?

 

Det er mer enn 50% stygge mennesker i verden om vi skal dele så kontrastrikt, og det er enda flere stygge mennesker som er under 18 år!

 

Hun er over gjennomsnittet, det er sikkert!

Husk at Britney, og jessica simson ikke kan regnes med som penere her!

Lenke til kommentar
på den internasjonale skalaen for hotness gir jeg henne 6/10.

8099305[/snapback]

 

I så fall har ikke du peiling på den internasjonale skalaen! Har du peiling hvor mange i verden som er stygge?

 

Det er mer enn 50% stygge mennesker i verden om vi skal dele så kontrastrikt, og det er enda flere stygge mennesker som er under 18 år!

 

Hun er over gjennomsnittet, det er sikkert!

Husk at Britney, og jessica simson ikke kan regnes med som penere her!

8099422[/snapback]

ja, og er ikke 6/10 over gjennomsnittet? skjønnhet er i stor grad subjektivt, og selv om det finnes stor enighet om hva som er pent og hva som ikke er det i den vestlige verden, vil en tenkt standardisert skala allikevel innebære stor usikkerhet. dette vil igjen føre til at samme individ kanskje rankeres 6/10 og 8/10 av to forskjellige dommere, uten at det betyr noe. så når alt kommer til alt får hun seks kameler av meg, og det eneste som kan sies å minne om noe internasjonal skala blir formatet ti mulige poeng. noen annen form for måling ville vært helt feil statistisk sett.

Lenke til kommentar
Ok! Skjønner hva du mener, men 7-8/10 hadde kanskje vært mer riktig.

Se for deg den peneste jenta som er like gammal som hun på bildene å sett karakter ut fra det f.eks...

8099559[/snapback]

ja, innenfor aldersgruppen hennes scorer hun nok høyere også hos meg, men jeg velger å sette karakter på generell basis, da det ikke er oppgitt noe alderskriterie såvidt jeg kan se. at dette ligger litt i kortene får heller være. hun har helt klart potensiale, men døv frisyre, posing og generell fjortisfaktor trekker ned.

 

en korrekt karakter bør egentlig ta hensyn til aldersgruppe og nasjonalitet, da hotness varierer sterkt med disse. skandinaver er jo godt kjent for å ligge opptil flere hakk over f.eks. britiske skjønnheter. så, bare for å presisere ting noe bort fra min personlige smak, setter jeg kravene til norsk etnisk opprinnelse og aldersgruppe 14-16 (sorry om aldersgruppa bommer noe, men etter hva jeg kan se av bildene burde hun høre hjemme der). gitt dette kan jeg nok strekke meg til en 7/10.

Lenke til kommentar
endelig kommer det noe vettugt fra deg også, både teksten og den nye karakteren ;)

 

Jeg er enig i det du sier, og tipper hun er 15 eller 14.

8099818[/snapback]

OT:

(hva er det som er lite vettugt i å anslå en karakter som er lavere enn ditt estimat, i og med at jeg egentlig ikke synes hu var noe særlig til juletre?)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
1144464312565.jpg
Lenke til kommentar
Herregud.

8102167[/snapback]

 

"[ url=http://woot] [ /url]" jaja....

 

Kom med en begrunnelse for ditt utsagn sa, ingen vits i å poste a uten å poste b....

8102226[/snapback]

Skjønner Tor godt jeg.. trenger ikke noen begrunnelse får det..

Han syns dere er litt tragiske rett og slett.. :p hehe.. Hvertfall sånn jeg oppfattet det.. og jeg må si meg helt enig :)

Lenke til kommentar

Tragisk er forordet. Har du så dårlig dømmekraft at du ikke ser at jenten som er postet ikke er stygg, trådstarter? Maken til attentionwhoring har jeg ikke sett på lenge. Følte bare jeg måtte få ut dette, siden ingen så mitt "fiske"-bilde.

 

Og Marius, hva er greia med å legge deg opp i skalaen til Simen?

Endret av Løvskogen
Lenke til kommentar

Det var nok min oppfatning av hvordan han mente hun så ut som var litt gal.

 

Det jeg legger i snitt i utseende er nok litt lavere enn hans tolkning av hva snittet er.

 

Jeg har beklaget at jeg "klaget" på hans syn på hvordan en så ut, da jeg fikk et inntrykk av han mente hun ikke var noen spesielt å samle på.

 

Om noen mener at Canon 350D er bedre en Nikon D2Xs, så blir det satt spørsmål/diskusjon til det også, selv om det er egen meninger.

 

Satt på spissen.

 

Grunnen til at jeg kommenterte ditt innlegg var at jeg var usikker på hva du var oppgitt over. Alt som ble skrevet, min og siminn's diskusjon, eller tråden?

 

Når man skal ta del i en diskusjon, og hvor det pågår en diskusjon, litt utenfor emnetittel, bør man begrunne hva det er man i ditt tilfelle, klager over.

Lenke til kommentar

Steike denne tråden har tatt av. Hahah, nesten 2000 forumnerder har sett denne tråden. :!: Når det gjelder fler bilder er det desverre litt vanskelig, da hun ikke ville det. De første er grei, men hu vil ikke mer. ;]

 

Hun er verdens vakreste, uansett. I virkeligheten er hun enda penere en på de bildene. Hun har en personlighet som stråler, og jeg er stolt av å vise henne fram :love: Selv om hun seriøst mener at hun ikke er pen etc. i det hele tatt. Kvinnfolk er faen aldri fornøyd :w00t: Har dog en liten tro på at det er en mild form for komplimentfisking.

 

Ang. trutmunngreia; Det gjør hu nesten aldri. Var bare tre tilfeldige bilder, hvor hun tilfeldigvis gjorde dette. Hehe.

 

loathsome+

Lenke til kommentar
Steike denne tråden har tatt av. Hahah, nesten 2000 forumnerder har sett denne tråden. :!: Når det gjelder fler bilder er det desverre litt vanskelig, da hun ikke ville det. De første er grei, men hu vil ikke mer. ;]

 

Hun er verdens vakreste, uansett. I virkeligheten er hun enda penere en på de bildene. Hun har en personlighet som stråler, og jeg er stolt av å vise henne fram :love: Selv om hun seriøst mener at hun ikke er pen etc. i det hele tatt. Kvinnfolk er faen aldri fornøyd :w00t: Har dog en liten tro på at det er en mild form for komplimentfisking.

 

Ang. trutmunngreia; Det gjør hu nesten aldri. Var bare tre tilfeldige bilder, hvor hun tilfeldigvis gjorde dette. Hehe.

 

loathsome+

8103583[/snapback]

 

Min mening: Hun kan ikke syns hun er STYGG! Kanskje hun ikke er fornøyd med ei kvise, eller at leppene skulle vært større eller lignende, men stygg er hun ikke.

 

Får jeg spørre hvor dere bor og alder? Om det ikke er sagt allerde da?

 

Edit:

100 poster, som jeg forutså! :w00t:

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...