Gå til innhold

specc til warrior lvl 60

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en ting jeg fant ut av når jeg levla var at det var veldig kjekt å ha 11 poeng prot. så jeg fikk med last stand. redda meg fra mange corpse run.

en annen ting som er veldig kjekk med arms build er improved disiplines. da kan man bruke reclessnes/rettaliation mer. noe som også redda meg fra en del corpse runs.

egentlig hele veien fra 62-70 hadde jeg: xx arms 5 fury 11prot. i mine øyne så er ikke høy dps alt, man trenger også å ha en siste utvei så man slipper å konstant corpse runne

Skrevet

Om du har bra Fury gear så er det bare å kjøre Fury opp til 70, ellers er det nok bare MS gitt, for å så specce Cookiecutter-Arena specc eller Prot. Om du ikke er så heldig å ha en guild som faktisk lar deg være DPS.

EDIT:

Late meg så ikke at du sa at du hadde PVP settet. Da er det nok bare å hoppe på MS toget.

Skrevet (endret)

tja fury er ikke værst det.. en blanding av fury, arms og protection blir helt vilt =)

specce mitt har du her:

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000

noen som har noen spørsmål om speccet er d bare å si ifra.. liker d i allefall veldig godt. men har tenkt litt på alt i protection eller bare kjøre med mortal strike siden kamper med druid, priest og paladin blir jævlig hard og intens.

Endret av manyquiz
Skrevet
tja fury er ikke værst det.. en blanding av fury, arms og protection blir helt vilt =)

specce mitt har du her:

http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000

noen som har noen spørsmål om speccet er d bare å si ifra.. liker d i allefall veldig godt. men har tenkt litt på alt i protection eller bare kjøre med mortal strike siden kamper med druid, priest og paladin blir jævlig hard og intens.

8096364[/snapback]

Han sier til en lvl 60 warrior. er ikke sikkert han har kjøpt burning crusade :ohmy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...