Gå til innhold

Artigheter i RTCW


Anbefalte innlegg

Hei, tenkte bare jeg ville spørre Dere, om det fantes en mulighet for å ta Screenshots i RTCW ??

 

Og, i alle tilfeller, hvordan ?

Ja, jeg har orginalen med bruksanvisningen, men, ble ikke noe klokere av den grunn.

 

Dette gjelder selvsagt i Singelplayerdelen.

 

Grunnen er at når jeg bruker Noclip kommandoen så har jeg funnet mange artigheter, blant annet i helgen, fant jeg vår kjære venn MR. B, stående i et to motors propell fly, klar til å hoppe ut ? (med fallskjerm)

 

Flyet var forøvrig malt med de kjente stripene alle fly hadde 6 juni 1944, under landgangen i Normandie.

 

Så vennligst, Hjelp, om Dere kan, så kan jeg sende bildene inn her, slik at Dere får ta del i de tingene jeg finner ?!

 

 

REXI

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk så langt, men... hvor i all verden "gjemmer" Windos disse filene, som en vil få etter å ha trykket på Print Screen ?

 

Jeg har tatt noen bilder, men, jeg finner dem ikke, så, om Du eller Dere, kan fortelle meg hvor, så er jeg Dere takknemlige.

 

PS: Hvordan laster jeg bildene inn i forumet etterpå ?

 

Takk på Forhånd

 

MVH

 

REXI

Lenke til kommentar

Joa, Utklipptavlen var grei nok den, men, i kjent winodos stil, et og et bilde lagret den.

 

Det vil si at jeg tok et bilde i RTCW, gikk ut av RTCW, ga nytt navn til filen, inn igjen, og akkurat det samme om igjen og om igjen... :smile:

 

Men, ok, bildene ble lagret som .clp, så er det store spørsmålet, hvordan legger jeg dem inn her ?

 

på Forumet ?

 

MvH

 

REXI

Lenke til kommentar

Hmm,takker så langt, Dere er gode.

 

Men, siden jeg tilhører sikkert en av de få i Norge, som ikke har hjemmeside, og heller ikke vet hvordan, jeg legger de ut på nett, så trenger jeg litt hjelp til det og :smile:

 

Dere har vært til stoor hjelp, ved flere annledninger.

 

Må fortelle at jeg tok og sparket Mr.B ut av flyet, og ut han gikk :smile:, men fallskjermen åpnet seg ikke, og dermed, Tilt :smile:

 

Mission failed :smile:

 

Det er bare så utrolig mye artig å finne i RTCW :smile:

 

Jeg finner nok mer, når jeg leter.

 

MvH

 

REXI

Lenke til kommentar

Jeg kan bare ikke tro det; Har virkelig et så populært spill som RTCW ikke format konverterer?

 

Bruk nå for himmelens skyld noe som er himla mye enklere enn PRNT SCRN, Alt-Tab, Paint, Ctrl+V, Save As, Alt-Tab tilbake o.s.v. ... :

 

Grab-Clip-Save

 

Det er en gratis screenshot grabber :smile: Alt du trenger å gjøre er å fortelle det HVOR du vil ha JPG filene plassert, så er det bare å spille, og hver gang du trykker PRNT SCRN knappen, vil det automatisk lagre et nytt screenshot som JPG. Problem solved.

 

Det hjelper meg noe hinsides, utrolig bra program! Når som helst når jeg trenger et bilde, lar jeg bare en finger trykke ned PRNT SCRN knappen.

 

Om du vil se framerate og i tillegg kunne ta opp video mens du spiller (ikke anbefalt om du ikke har skjermkort med video capture hardware), finner du det nøyaktig her.

 

For et flott sted å legge opp bildene (også gratis):

 

http://www.start.no - du får 30MB plass og E-mail. PHP støtte er der, CGI og. Alt du trenger (utenom SQL, men det trenger du neppe). Si ifra om du ikke skjønner hvordan du skal koble deg til med FTP der.

 

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-10 05:43 ]

Lenke til kommentar

Thanks all of You :smile:)

 

Jeg husker engang at jeg fant en mappe merket Screenshots, men fant aldri ut av hvilken tast det var, men..Takket være Deres viten, jepp...

 

Nå var det bare å prøve å laste opp de bildene til Dere, slik at Dere får se etterhvert.

 

Skal gi beskjed her, om og viss jeg får til å laste opp bildene, men på forhånd, og atter en gang Takk.

 

REXI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...