datamaskin Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Når jeg åpner word og skal begynne å skrive kommer det opp en melding nede på skjermen at: enderingene ikke tilatt fordi dokumente er låst. Hva betyr det??
itfolk Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 høyre klikk på domkumentet som du vil gjøre endering i og velg egenskaper ta bort kjek marken ved skrivebeskyttet deretter klikk på ok, mer hjelp just let me know:D
datamaskin Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Problemet er ikke at bare ett dokument er låst. Men at ''hele'' word er låst. Også når jeg åpner ett nytt word dokument kommer feilmeldingen opp
Thor. Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Prøv følgende: Trykk start->kjør og skriv regedit Da skal du åpne registerredigering. Kommer den frem så er ikke registeret låst men noe i selve programmet
datamaskin Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 Har gjort det nå. <kom ikke fram noe som hadde med word å gjøre. Hva gjør jeg da? :S
Thor. Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Var ikke det som var meningen, det var bare for å sjekke om du hadde anledningen til og forandre i registeret, det kan du vist og da vet ikke jeg hva problemet er
kjeklulf Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Du har ikke aktivert Office (eller Word) eller har en beta som har gått ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå