Gå til innhold

bf2s.com rank spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har funnet to tilfeldige spillere.

CPT_Kent og Spirous.

dei har foskjellig rank men begge sin neste rank er Sergeant Major.

kordan går det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi det er to ranker på 20000 poeng, forskjellen er at den ene må man ha basic Knife for å komme opp(First Sergeant) mens du ikke trenger den for å komme opp i den andre(Master Sergeant).

Skrevet (endret)

Trodde ikke det nei.

En kompsi av meg ble Master Sgt. uten basic knife og jeg ble First Sgt. med basic knife. :!:

Det var ikke sånn helt i bjynnelsen, det kom jo flere ranker etter hvert.

Endret av Flekkis
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Trodde ikke det nei.

En kompsi av meg ble Master Sgt. uten basic knife og jeg ble First Sgt. med basic knife. :!:

8093579[/snapback]

Fikk du Unlock på First Sergeant? Hos bf2s.com så står det bare unlock på Master Sergeant og ikke på Fist Sergeant. Så derfor lurer jeg litt.

Skrevet
Trodde ikke det nei.

8093579[/snapback]

Fikk du Unlock på First Sergeant? Hos bf2s.com så står det bare unlock på Master Sergeant og ikke på Fist Sergeant. Så derfor lurer jeg litt.

8631065[/snapback]

Ja jeg fikk unlock hvis jeg ikke husker helt feil(er en stund siden). Er jo egentlig samme rank, trenger bare litt mer "skills" for å få den.

Skrevet

Jeg blir straks Sergeant Major (50 000 poeng) og det er den samme problematikken der. Derfor jeg lurer, men får bare håpe på at jeg får en unlock for det er siste sjangse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...