657 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 eg har funnet to tilfeldige spillere. CPT_Kent og Spirous. dei har foskjellig rank men begge sin neste rank er Sergeant Major. kordan går det?
Flekkis Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Det er fordi det er to ranker på 20000 poeng, forskjellen er at den ene må man ha basic Knife for å komme opp(First Sergeant) mens du ikke trenger den for å komme opp i den andre(Master Sergeant).
657 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 så alle Master Sergeant`er hadde ikkje basic knife når dei fekk den ranken?
Flekkis Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 (endret) Trodde ikke det nei. En kompsi av meg ble Master Sgt. uten basic knife og jeg ble First Sgt. med basic knife. :!: Det var ikke sånn helt i bjynnelsen, det kom jo flere ranker etter hvert. Endret 6. mars 2007 av Flekkis
657 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Skrevet 6. mars 2007 det er jo egentlig samme rank så det har ikkje nåke å sei då
Flekkis Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Nei egentlig ikke. Kan vel egentlig si at det er samme rank men du trenger litt mer "skills" for å få den ene
Howard B Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Trodde ikke det nei.En kompsi av meg ble Master Sgt. uten basic knife og jeg ble First Sgt. med basic knife. :!: Det var ikke sånn helt i bjynnelsen, det kom jo flere ranker etter hvert. 8093579[/snapback] Fikk du Unlock på First Sergeant? Hos bf2s.com så står det bare unlock på Master Sergeant og ikke på Fist Sergeant. Så derfor lurer jeg litt.
Flekkis Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Trodde ikke det nei.En kompsi av meg ble Master Sgt. uten basic knife og jeg ble First Sgt. med basic knife. :!: Det var ikke sånn helt i bjynnelsen, det kom jo flere ranker etter hvert. 8093579[/snapback] Fikk du Unlock på First Sergeant? Hos bf2s.com så står det bare unlock på Master Sergeant og ikke på Fist Sergeant. Så derfor lurer jeg litt. 8631065[/snapback] Ja jeg fikk unlock hvis jeg ikke husker helt feil(er en stund siden). Er jo egentlig samme rank, trenger bare litt mer "skills" for å få den.
Howard B Skrevet 17. mai 2007 Skrevet 17. mai 2007 Jeg blir straks Sergeant Major (50 000 poeng) og det er den samme problematikken der. Derfor jeg lurer, men får bare håpe på at jeg får en unlock for det er siste sjangse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå