Gå til innhold

Lei av wow !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baldurs Gate 1 & 2 + expansions, Icewind dale 1 & 2 + expansions, Neverwinter nights 1 & 2 + expanions er geniale RPG spill. Kan også anbefale EVE online hvis du er ute etter ett MMORPG, er en del å sette seg inn i, men det er så absolutt verdt det. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis du ser etter et annet MMORPG spill, så vil jeg absolutt anbefale EVE Online

8095678[/snapback]

Begynte nettopp med EVE selv etter å ha gått lei WOW :)

Nå skiller jeg der og miner litt når jeg gidder, og spiller BF2 Project Reality i de korte stundene der jeg egentlig ikke kan gjøre noe fornuftig i ett MMO :)

Skrevet

jaja, hvor lenge kan du vente? :p

jeg har store forventinger til AoC, men så kommer jo warhammer online, det er basert på et bordspill, eller "tabletopgame" der warcraft tok sine navn fra. i fluffen/historien er jo omtrent det samme.

AoC blir et spill der du slipper den fæle grindingen etter våpen og stats som i WOW :woot: og liker ideen med å sloss på mounten..

Axl F

Skrevet

Ok... Man kan jo late som det er eventyr spill. Mec er troll som spiser avlingen til bøndene som er USA. det er i alledfall eventyr.... :no:

unnskyld ble overtrøtt litt tilig i dag.. xD

Skrevet

Lord of the Rings: Online er ute om ikke så veldig lenge, det skal være relativt likt WoW så om du vil levle en ny character i ett nytt MMORPG kan du holde et øye med LotR: Online.

Skrevet
LOTR Online blir vel ett rent PVE spill, gjør det ikke?

8136592[/snapback]

Er basert på pve ja, men går fortsatt ann å pvp'e i arenaer eller sparre/duelere.

Skrevet
Hei eg er lei av wow og vil spille eit annet spel.. noen som har eit bra.. IKKJE VANGUARD

8090255[/snapback]

lord of the rings online beta`en!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...