Gå til innhold

Noen som kan bekrefte dette oppsette? 8,6k


Anbefalte innlegg

Ok, endelig er planen klar... håper jeg:p

 

Tenker å bestille Haldnevogn

Har harddisk, skjerm og CD/DVD leser selv.

 

Og så oppgradere til 4 GB ram, 1 ekstra harddisk(rask 10.000 rpm, 16 mb+, setter inn 250 gb 7200 rpm 8 mb først) og 1 ekstra skjerm.

 

Funker dette bra sammen? :)

Takler skjermkortet 1 skjerm med CSS på 1024*768 og 1 annen med msn, firefox, itunes osv. på 1600*1200? er jo plass til 2 skjermkort, lurt å oppgradere med 1 til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker på å kjøre 2 skjermkort til konirmasjonen, eller oppgradere det der til et DrectX 10 kort når age of conan kommer. Da vil jeg heller ha E6600:)

 

Men ikke sikkert skjermkortet passer? Er jo plass til 2 stk i den, men så kortet var høyt:S Et annet kort som passer inn da?

Lenke til kommentar

Skal klokke E6600. Jeg vil ikke velge e6400 fordi PCen skal oppgraderes ganske mye til konfen og da blir e6400 for svak.

 

Så jeg trenger et skjermkort i denne prisklassen, som er lite nok:)

Blir som sagt å kjøre enten 2 skjermkort til konfen eller bytte ut med et directX 10 kort. Men det blir isåfall ikke før jeg begynner med et DirectX 10 spill.

 

Og klarer et sånt skjermkort i denne prisklassen CS:S på 1024*768 på 1 skjerm og msn, downloads, firefox etc. på en 1600*1200 skjerm?

 

Er det mulig å ha et skjermkort til hver skjerm? Så jeg kan kjøpe et skjermkort til til konfen som driver den store skjermen, og spille spill på denne skjermen? :D

Endret av _Bendik_
Lenke til kommentar
Skal klokke E6600. Jeg vil ikke velge e6400 fordi PCen skal oppgraderes ganske mye til konfen og da blir e6400 for svak.

 

Så jeg trenger et skjermkort i denne prisklassen, som er lite nok:)

Blir som sagt å kjøre enten 2 skjermkort til konfen eller bytte ut med et directX 10 kort. Men det blir isåfall ikke før jeg begynner med et DirectX 10 spill.

 

Og klarer et sånt skjermkort i denne prisklassen CS:S på 1024*768 på 1 skjerm og msn, downloads, firefox etc. på en 1600*1200 skjerm?

 

Er det mulig å ha et skjermkort til hver skjerm? Så jeg kan kjøpe et skjermkort til til konfen som driver den store skjermen, og spille spill på denne skjermen? :D

8096545[/snapback]

 

Mitt gamle gf 6600 klarte source i 1024x.. Cpu'n din er dobbeltkjernet, og da funker det garantert bra med de andre tingene i bakgrunnen osv.

 

Du kan bruke 2 skjermer, på 1 skjermkort. Ikke noe problem det.

Lenke til kommentar

Dette sto på shuttle's hjemmesider:

 

"Shuttle's engineers managed to include even four memory slots into the proprietary mainboard layout in order to support up to 8 GB DDR2-533/667 for faster system response."

 

Rammen jeg har valgt går på 800 Mhz, kan vel velge en RAM som går på 667 heller da, for å spare penger:) sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...