Olanru Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hei. Ble ferdig med Oblivion i går:) Sitter nå igjen med en utrolig bra opplevelse. Veldig bra spill, utrolig grafikk, bra storyline og enda mer:) Fikk Imperial Dragon Armor å så ja nå har jeg skikkelig armor. Champion Of The Dragon Order eller no:) hva mer erre å gjøre nå? Jo! En liten pause før jeg starter opp igjen og fortsetter der jeg slapp med Silas, lvl 7 Crusader...level 7 å hehe. Nye dungeons å utforske, flere bandits å slakte. Det er NÅ spillet starter:)
ptta Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Føler ikke at du noensinne blir "ferdig" med Oblivion jeg, men. Du mente vel kanskje du var ferdig med main questen. Selv har jeg bare spilt gjennom main questen en gang. På mine andre karaktere har jeg ikke orket. Synes det er mer moro i andre deler av spillet. Lykke til videre
AnBa Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Helt enig, Oblivion er et spill du ALDRI blir ferdig med ^^, Vel, en gang blir det jo, men NESTEN aldri. Nesten alltid en mod eller to igjen å laste ned, som gir deg fler quest osv.
DP Rusher Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Synes mainquesten var bra jeg, selv om jeg ble litt lei av oblivionportalene til slutt. Kunne likevel vært litt lenger.
Loerand Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Syns mainquesten er veldig bra, da du blir drittlei alle portalene. Det virker som en slags drivkraft som gir deg styrke til å bli ferdig med "helvetet". Godt lagt opp
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Er det ingen måte å dra til Oblivion på, når du er ferdig med Main Quest? Veit det er noen daedra quests o.l, men det teller lissom ikke...
Robert. Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Jeg har Oblivion på PC, men jeg er sykt avhengig av koder, og jeg hater det, og jeg greier ikke og stoppe det :/
Olanru Skrevet 7. mars 2007 Forfatter Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg tok det tipset om den fixen mot lagging osv da:) Funka det? JAAAAAAAAAAAAAAAAA herregud om det funka? ... full på shadows: High. AA: 4x fullt på tree distance fullt på grass distance water ripples water reflections pluss en haug til:) sliter litt når den skal loade et nytt område men pytt pytt. men som sagt. Nå starter spillet:) fikk vite at det var noen daedra worshipers et par steder. De skal ned! Som sagt, Cyrodill's sjebne er i mine hender som Martin sa etter at spillet var ferdig. Jævla trist at han daua:/ så jeg viser min respekt og ber til han(dragestatuen) så ofte jeg kan:) men Daedraene SKAL utryddes! Endret 7. mars 2007 av Skruff
MiSP Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg tok det tipset om den fixen mot lagging osv da:) 8096571[/snapback] Hvilken fix snakker du om? Frames to Render Ahead/Flip Queue Size?
Gastaa Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg ble ferdig med main-questen idag Jeg lurer på noe.... En venn av meg har også runnet Oblivion, og alle vaktene erhyggelige og viser respekt for "The Champion of Cyrodill" til han, men til meg sier de bare "What seems to be the problem", "Talk, scum" osv... Hva er dette for no? Jeg vil ha Respekt! Endret 7. mars 2007 av Gastaa
Loerand Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Bare de du ikke har gjort fra før Spillet er på ingen måte ferdig etter MQ, hvis du ikke har gjennomspilt ABSOLUTT alt før du gjør siste questen.
MiSP Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg lurer på noe.... En venn av meg har også runnet Oblivion, og alle vaktene erhyggelige og viser respekt for "The Champion of Cyrodill" til han, men til meg sier de bare "What seems to be the problem", "Talk, scum" osv... Hva er dette for no? Jeg vil ha Respekt! 8099551[/snapback] Ikke hvis du er en lystmorder som frekventerer Cheydinhals Dark Brotherhood Sanctuary. Endret 7. mars 2007 av MiSP
Gastaa Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Han er Listener av DB, jeg har bare første questet hitill... Han får respekt, ikke jeg
MiSP Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 (endret) ...Men du har høy infamy selv om? Endret 7. mars 2007 av MiSP
AnBa Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Jeg tok det tipset om den fixen mot lagging osv da:) Funka det? JAAAAAAAAAAAAAAAAA herregud om det funka? ... full på shadows: High. AA: 4x fullt på tree distance fullt på grass distance water ripples water reflections pluss en haug til:) sliter litt når den skal loade et nytt område men pytt pytt. men som sagt. Nå starter spillet:) fikk vite at det var noen daedra worshipers et par steder. De skal ned! Som sagt, Cyrodill's sjebne er i mine hender som Martin sa etter at spillet var ferdig. Jævla trist at han daua:/ så jeg viser min respekt og ber til han(dragestatuen) så ofte jeg kan:) men Daedraene SKAL utryddes! 8096571[/snapback] Dævver Martin? Jo takk for den du >_>
Olanru Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Skrevet 8. mars 2007 ikke les da! det er jo logikk da:P hehe ikke min feil at du leste
Gastaa Skrevet 8. mars 2007 Skrevet 8. mars 2007 (endret) ...Men du har høy infamy selv om? 8099670[/snapback] Min infamy er 29, synes det høres veldig mye ut Endret 8. mars 2007 av Gastaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå