Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 har mining som første og blacksmith som andre, men det var en som anbefalte meg jewelery, men jeg har ikke sett den. hva er den og hva kan jeg gjøre?
2rst1 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har du The Burning Crusade expansion? Det trenger du for å kunne lære deg jewelcrafting. Har ikkje testa jewelcrafting sjølv, men kanskje eg skal teste det på ein alt ein gong
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 kan jeg begynne med det med en gang? eller må jeg starte ny gubbe? har kun orginal versjonen.... eller kan jeg bare kjøpe bc og så begynne med jewelcrafting?
............... Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 bare kjøp bc, og begynn med jc med den samme charactern du
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 er det noe mer lønnsomt enn blacksmith? hva kan jeg eventuelt bruke gemsa til? vet jeg har spurt i en annen tråd men socket våpen sier meg ikke noe og kan jeg eventuelt som mage bruke disse våpnene?
Rippey Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er du mage har du ingenting å gjøre som blacksmith. Skaff deg tailoring, enchanting, engineering eller alchemy istedet. Jewelcrafting er dritdyrt å lvle opp nå, så ville ikke tatt det om jeg var deg. Eller, egentlig er alt dritdyrt å skille opp når jeg tenker meg om.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 jeg spiller kun rollespill delen, og spiller kun når jeg kjeder meg som om det tar meg 4år å komme til maks level tar jeg det ikke så tungt, jeg vil bare ha det gøy når jeg spiller. og det og samle blomster er ikke like gøy som å fly rundt i gruver med mange monstre etter deg.
Instict Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 jeg spiller kun rollespill delen, og spiller kun når jeg kjeder meg som om det tar meg 4år å komme til maks level tar jeg det ikke så tungt, jeg vil bare ha det gøy når jeg spiller. og det og samle blomster er ikke like gøy som å fly rundt i gruver med mange monstre etter deg. 8087365[/snapback] Som mage ville jeg ikke valt Blacksmithing. Kjørt en Alchemy/Herbalism eller Enchanting/Tailoring. Og om du rollespiller, så vil det i mine øyne være litt rart med en mage som skitner til kjolen sin for å få tak i veins.
Pazaak Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 IKKE ta JC, sinnsykt dyrt å lvle... Tror jeg har brukt 2-3k gold på det Men ble den første med 375 på serveren da ^^,
Bredoc Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 har mining som første og blacksmith som andre, men det var en som anbefalte meg jewelery, men jeg har ikke sett den. hva er den og hva kan jeg gjøre? 8087185[/snapback] Som andre har sakt trenger du The Burning Crusade for å starte Jewelcrafting. Det kan trenes i The Exodar om du spiller Alliance. Tar du det må du nesten ha mining ved siden av for å spare litt kostnader på trening. Beste for mage er egentlig tailoring, siden du kan lage utrolig mye bra gear til deg selv. Ikke er det så dyrt å bygge opp heller om du farmer cloth selv. Passende skill ved siden av tailoring for en mage er enchanting. Det er også rimelig enkelt å bygge opp. Du kan lage items med tailoring som ikke er for dyre å lage. Disse tar du å disenchanter for å få materialer til enchanting. Slik kan du bygge opp to skils rimelig fort. Lykke til med dine valg.
Arba Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 om du vil spare litt penger så er jeg enig med de andre ta tailoring og enchanting, Jewelcraft er litt for dyrt og skille opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå