Gå til innhold

TEST: Asus G1


Anbefalte innlegg

Æhhhh? Det var du som påsto at det ikke fantes GF 9700 eller 9750.

 

Da er det nok du som tok feil.

8090462[/snapback]

 

Gidder ikke å diskutere det mer, jeg vet at jeg har rett.

 

Nvidia 7900 (Syvtusen nihundre)og 7950 (syvtusen, nihundre og femti) finnes.

 

Men IKKE 9700 eller 9750.

 

Som sagt, jeg gidder ikke å diskutere det mer. Har andre ting å bruke fritiden min til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Æhhhh? Det var du som påsto at det ikke fantes GF 9700 eller 9750.

 

Da er det nok du som tok feil.

8090462[/snapback]

 

Gidder ikke å diskutere det mer, jeg vet at jeg har rett.

 

Nvidia 7900 (Syvtusen nihundre)og 7950 (syvtusen, nihundre og femti) finnes.

 

Men IKKE 9700 eller 9750.

 

Som sagt, jeg gidder ikke å diskutere det mer. Har andre ting å bruke fritiden min til.

8090510[/snapback]

 

 

Sorry mac, my bad. Var litt trøtt da jeg skreiv inlegget..hehe, mente så klart 7900 og 7950 :blush:

 

Er nok en god del lanparty mennesker som ser nytten i 19"+ men det er ganske mange år siden jeg var med på sånt men større enn 17" ser jeg ikke vits i å drasse rundt på, da er det like greitt å ta med seg en ekstra skjerm istedet, så har man kontroll på flere ting samtidig. :thumbup:

Endret av tvaksvik
Lenke til kommentar
Hehe! GF 9700 og GF9750 finnes ikke nei?? Kanskje du bør gjøre litt research før du kommer med slike påstander. Trenger ikke å se lenger enn til Dell XPS for å finne 9700 eller 9750, for å ikke nevne en hel skog av andre merker som har begynt å bruke dette kortet.

 

Og når det gjelder størrelsen på maskinen så tviler jeg sterkt på at det finnes mange i verden som vil ha en maskin med 19" eller større, da har de isåfall aldri hørt om stasjonær pc.

 

Widescreen er helt greitt nok det, men når en "bærbar" maskin ikke lenger er praktisk å drasse med seg eller å bruke på offentlige plasser, så tror jeg de fleste begynner å bruke hodet istedet for å følge denne "Hypen". Det gjelder da ikke alle har jeg forstått  :p

8090363[/snapback]

 

Du tar nok feil. Dell kan levere sine PCer med Nvidia 7900 eller 7950 skjermkort.

Her er link til alle Geforce kortene for bærebare PCer

 

Det er flere som kjøper store bærbare pcer fordi de går mye på lan. Da er en stor bærbare mye mer praktisk enn en stasjonær.

8090412[/snapback]

 

 

Æhhhh? Det var du som påsto at det ikke fantes GF 7900 eller 7950.

 

Da er det nok du som tok feil.

8090462[/snapback]

Han påsto aldri at GF 7900 eller 7950 ikke fantes, han sa at GF 9700 og 9750 ikke fantes (noe som vel strengt tatt stemmer). Men han skjønte/burde skjønt at det ble blandet mellom 9700 og 7900 i innlegget, og poengtert dette, i stedet for å bare si "GF 9700 finnes ikke" med ertende smiley etterpå.

 

Forøvrig ingen som har kommet med noe svar på mitt forige innlegg i denne tråden... Ingen som har peiling?

 

Edit: kom plutselig noen poster fra da jeg leste siste innlegg til jeg ble ferdig med å skrive dette

Endret av Pera86
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...