Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Jeg er en ihugget alchemist, og magiker vel og merke, og setter stor stolthet og tid inn i mine yrker. Derimot har jeg kommet til en vegg, 350 i alchemy og alt er grønt. Jeg vet at de fleste ting selges fra vendor, er reputation rewards og slik. Reputation rewards har jeg en god oversikt over og jobber litt her og der, har nok å gjøre og reputation anskaffelse kommer som det gjør for øyeblikket. Derimot har jeg lett høyt og lavt etter en liste over hvem som selger hva. Å lete gjennom byer som shattrath og det som er etter selgere som selger slikt er ikke lett, siden de ofte er på timere såvidt jeg har bemerket. Etter å sett over syting over hvordan "alle" proffessions (kun de som har nevnte proffession som syns den suger vel og merke) er helt og fullstendig ødelagt har jeg ikke funnet noe om dette. Så, til saken! Er det noen som vet om ett sted hvor alle vendorene er listet opp på en oversiktelig måte?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...geNo=2&sid=1#33
Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Den er vel og bra, men det er vel flere potions enn bare denne? Og som han sier blir Major Dreamless sleep potion grønn den og. Ville også gjerne likt å kunne flere potions, både med tanke på eget forbruk, salg og å gi til venner. Men ellers en veldig bra link. Tror Blacksmith listen skal tas flittig i bruk om ikke så alt for lenge.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har desverre ikke en slik oversikt, har noen det så er jeg også interessert. Får vel søke litt selv også.
Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Har søkt og lett høyt og lavt. Det verste er at om jeg kommer til en potion/alchemy supplies så vet jeg ikke om han bare er tom eller om han ikke selger noe. For ikke å nevne at jeg faktisk må finne han til å begynne med
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her er hvertfall alt du får kjøpt uten rep eller lignende. http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...ageNo=1&sid=1#1
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Her er listen over factionrewards: http://forums.wow-europe.com/thread.html;j...120183490&sid=1
Superslask Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hvilken level er du? Dropper 4 lett farmable recipes i Shadowmoon Valley. 2 i Legion Hold, 1 i Deathforge, og 1 i Eclipse Point. Brukte tilsammen kanskje en time på alle 4. Kan også lett bundles med quests. Som det meste annet for tida, må være alchemist for at disse skal droppe. Fel Strength Elixir Fel Mana Potion Fel Regeneration Potion Major Shadow Protection Potion Alle 4 kan vel brukes/brukes veldig snart av deg, såfremt du er høy nok til å farme i SMV. Edit: Kan vel også stikke til skettis tårnet bak aldor banken og kjøpe Transmute: Primal Might. Denne forblir gul helt til 375 mener jeg å huske (blir grønn på 375), pluss man kan dra inn noen gull om du farmer det meste av primals selv. Denne er på timer, men er bare å stikke innom der hver gang du er innom Shattrath om du ikke får den med en gang. Endret 5. mars 2007 av Superslask
Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Ooo, er 65 for øyeblikket. Har nesten ikke gjort noe med alchemy siden 62 eller noe siden det meste er grønt. Endel ragveil, felweed og terrocone som ligger i banken og modner seg.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Har lest en del om alchemy på wow-forumet nå. Er veldig mye klager, og jeg ble ikke så fristet til å fortsette med alchemy. Men må nesten det når jeg er på 345. Trenger 2000g til mount, så hva bør jeg spesialisere meg i? (Har herbalism fra før)
Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Vel, det spørs hva som selger best på serveren. Er det noen gode elixierer eller potions som selger bra så er det lurt å vurdere dette. Transmutation kan du også tjene litt på, først ta betale, så selge den ekstra (om du er så heldig) som du får. Elixir mastery fungerer også på flasks, så om du er så heldig å få en så er det bare å sette igang. Ikke bli satt ut av folk på wow-forumet, det er bare å lese om alle de andre proffessionsene også. Det klages like mye over de.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Joda, men så og si ingen har fått noen ekstra primals eller hva nå du får. Og de fleste som har laget flere tusen potions har ikke oppdaget noe nytt.
Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Og noen har laget 5 potions og fått noe nytt Også sett ett "søtt" bilde av en som fikk 5 primals, dog jeg tror det var/er en spøk eller bug.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Joda, har sett noen som har lært noe fra 300-301... Men man kan spesialisere seg i transmuting, elixirs eller potions?
Ghaundan Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Skrevet 5. mars 2007 Jepp, vurderer elixirs såvidt selv, spesielt om jeg lærer meg en nyttig flask.
Superslask Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Er da virkelig lett å levle alchemy fra 300 til 375. Er i underkant av 100 pots/elexirs/transmutes som må til. Selv er jeg transmute master, procca 2 skyfire diamonds i går. Lett ~100g tjent på noe jeg farma selv (ikke steinene) på kort tid. Om ikke det er easy money, veit ikke jeg. En jeg kjenner ingame fikk 5 primal might. Elexir/potion mastery er mest for å få et par ekstra consumables for raids. Er for ukontrollerbart til å tjene penger på det. Transmute master kan plutselig gjøre deg flere hundre gull rikere.
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Okei, tror jeg prøver meg på transmuting i går da.
Gnurk Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Valgte selv Transmute-mastery, da jeg stort sett alltid transmuter noe hver dag, og ikke ville mase på masters om å få bruke deres cooldown. Har en fast potion-master og elixir-master som jeg sender herbs til for å lage det jeg trenger, funker helt greit. Å håpe på recipe-discoveries har jeg ikke engang forsøkt på, så transmute er helt ok. Har riktignok enda ikke hatt fått ekstra resultater en eneste gang, men pytt pytt. Og 5 Primal Might er helt mulig å få, bare liten sjanse. En i guilden hadde denne rekka: Skyfire Diamond x 2 Primal Might x 1 Earthstorm Diamond x 2 Primal Might x 5 Gjelder bare å ha hellet med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå