Gå til innhold

Telenors epost innlogging


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke konto hos dem på noen måte lenger men jeg har en gammel e-mail konto som noen forumer etc er knyttet opp til enda.

 

Jeg måtte inn på denne nå.. så

 

Først måtte jeg velge privat - bedrift så til en utrolig rotette siden som jeg må finne frem til Internett enda mer rot og popups før jeg kommer frem til login siden til e-mail. Velger glemt passord for så å få denne på mobilen, logger inn og bytter passord så fikk jeg en feil har oppstått og er nå låst ute selv når jeg prøver med et nytt passord igjen.

 

Mitt første møte med Teleonr på ca 1 år og ingentig ser ut til å ha forandret seg til det bedre.

 

Noen som har forslag til innlogging?, hjelper det å vente ca 1 time på den eller har den hengt seg helt opp?

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel slik at du mister e-postadressen din hos Telenor hvis du sier opp abonnementet ditt? Da vi hadde world-online(?) tidligere var det slik i hvert fall.

 

Edit: Har for øvrig ikke hatt samme problemer ved innlogging. Kan logge inn på e-post direkte fra www.online.no

Endret av Frikky
Lenke til kommentar
Noen som har forslag til innlogging

8075072[/snapback]

Kan du ikke gå direkte fra epost.telenor.no ?

8075095[/snapback]

eller

epostleser.online.no

 

men det enkleste å gjøre hvis du har problemer med innlogging er å sende hehe en "e-post" til kundeservice. du har kanskje en annen e-post adresse du kan benytte deg av for å kontakte telenor kundeservice så du kommer deg inn igjen.

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til innlogging

8075072[/snapback]

Kan du ikke gå direkte fra epost.telenor.no ?

8075095[/snapback]

eller

epostleser.online.no

8075491[/snapback]

Den videresender bare til epost.telenor.no .. :roll:

8077065[/snapback]

nettopp. har ikke påstått noe annet.

det er en alternativ adresse for å komme seg til epost innlogginga (i dette tilfellet en redirect til epost.telenor.no).

Endret av thor918
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...