Tiidus Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Jeg har klart det, mista den boka med cd-key + formatert pc! Det jeg da lurer på er: går det ann å innstallere med cd-key'en til en kammerat, for så å logge inn på min egen konto? Får vi spilt samtidig på samme server? Har allerede sendt inn mail til ea med scans av cd osv, men er i akkutt spillekåtskap her nå. Takk for svar! (Hvis det allerede finnes en tråd om dette temaet, så slett i vei - jeg fant ikke noe som ga svar på spørsmålet mitt )
Tiidus Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 Woopsi daisy, da får jeg eventuelt binde fast kammeraten min til en stol eller noe. Forslag til metode? Men tusen, tusen takk for svar.
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Er det ikke sånn at hvis du har registrert spillet hos ea så kan du se cd-keyen til spillene du har registrert der? Mener jeg har hørt noe sånt
Tommy T Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Etter det jeg har ærfart går det fint an med 1 serial og 2 kontoer, det eneste som ikke går an er å spille på samme server (Lan går fint)
Tiidus Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Skrevet 9. mars 2007 Oisann, hadde helt glemt den her. 1. Hadde ikke registrert spillet, så var ikke noe serial å finne der. 2. Sendte inn en mail med scans av cd+cover, og fikk igjen serial på mail! Hei Her har du din nye serie kode, ta godt vare på det. XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX (sensur <3) Mvh EA Support Verste var at hele prosessen bare tok 2 dager. Stor applaus til EA for super support. 3. Tråd kan stenges, problemet mitt er løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå