anelka9 Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 wallpapers? jeg mener det jeg har lett etter wallpapers på google . det passet ikke meg
Runar Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Er ikke en uforståelig tråd nok? Anyways, hva mener du med "data-bakgrunn"? Har det noe som helst med det å lage hjemmesider å gjøre? Hvis ikke, så er du på feil sted.
anelka9 Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Er ikke en uforståelig tråd nok? Anyways, hva mener du med "data-bakgrunn"? Har det noe som helst med det å lage hjemmesider å gjøre? Hvis ikke, så er du på feil sted. 8071443[/snapback] nei ikke lager hjemmesider. jeg tror at jeg er på feil sted. wallpapers som jeg bruker til skjema
the_fire Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 nei ikke lager hjemmesider. jeg tror at jeg er på feil sted. wallpapers som jeg bruker til skjema 8071459[/snapback] Her trengs det en grundig forklaring. Men om det er wallpaper eller desktop-bakgrunner, er dette den rette tråden.
KillYou Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 og hva er tingen med å lage 3 poster om det samme med like uforståelig tittel?
attach Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Her (InterfaceLIFT) har du sikkert alt du trenger. Forhåpentligvis starter du ikke flere merkelige tråder nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå