Mahler Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Vil dette PC-oppsettet funke greit i lag med en IDE-ATA 133 harddisk? Eller vil dette vaere en stor flaskehals for systemet?
Caliber Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 Vil dette PC-oppsettet funke greit i lag med en IDE-ATA 133 harddisk? Eller vil dette vaere en stor flaskehals for systemet? 8070707[/snapback] Ser ut som et fint oppsett. Hadde jeg vært deg hadde jeg også lagt til en ny pcu-kjøler, f.eks. en scythe- eller zalman-modell. hvor rask er disken det er snakk om, 7200rpm? Tviler uansett på at den disken vil senke ytelsen på systemet ditt noe særlig...
Mahler Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Her er hardisken som eg tenker aa bruke. Er 7200rpm ja, men har egentlig ikke lyst aa kjope ny akkurat no, men maa eg saa maa eg (dvs viss det blir den korkehalsen for systemet, i spill vel og merke).
mesha Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) cpu kjøleren som følger md Core 2 Duo e6600 fungerer utmerket....jeg har selv den prosessoren og gradene pleier å ligge på ca 34-35. Det er bare sløsing av penger å kjøpe ny kjøler med mindre du ska klokke!?! Endret 3. mars 2007 av mesha
Caliber Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 cpu kjøleren som følger md Core 2 Duo e6600 fungerer utmerket....jeg har selv den prosessoren og gradene pleier å ligge på ca 34-35. Det er bare sløsing av penger å kjøpe ny kjøler med mindre du ska klokke!?! 8070931[/snapback] Jeg må nok si meg uenig der. Selv er jeg ganske så kresen når det kommer til støy, og har du fra før av en maskin som støyer lite, har man ingen problemer med å høre boxed-kjøleren til c2d-prosessorene...
Mortensson Skrevet 7. mars 2007 Skrevet 7. mars 2007 Ata133 er ingen flaskehals for dagen 7200rpm harddisker. Du kan ta en titt på Toms grafer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå