Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er spent på hva Martin egentlig planlegger fremover...

Håper Fellah er klar for helgen.

Dumt spørsmål, og jeg er flau for å spørre: Når går kampen?

Lørdag kl 4... Og da er jeg på landet, langt unna min lokale fotballpub i Oslo. Noen som vet om et sted de sender kampen i Lillehammer?

/Espen

Skrevet

Dagbladet tror på oss: http://www.dagbladet.no/2011/03/18/sport/tippeliga/fotball/valerenga/15830320/

- Er Koné en realistisk toppscorer?

- Ja, men han blir ikke det i år, siden han ikke blir klar de første månedene. Jeg tror ikke han blir i toppform før i andre halvdel. Men vi har jo andre som kan bekle den rollen. Berre spilte der hele høstsesongen i fjor, og både Fellah og Håvard Nielsen kan komme inn.

Godt vi fikk sendt vekk Mos så tidlig, siden Konè er ute i flere mnder.

Skrevet

Det må da være en klausul som sier at Vålenga kan hente Mos tilbake om nødvendig. usikkert hvem som får spille for Shelton, Bojan på midten og sette opp Fellah?

Skrevet

Så lenge overgansvinduet fortsatt er åpent så velger jeg å tenke i de baner at gutta på Valle har noe på gang, om det nevnte vinduet stenger uten at noe skjer da kan man smått begynne å bli litt nervøse for starten og de mange skadene vi nå har.

Skrevet

fml, da er man tilbake til å våkne på kampdager....ja dette har jeg jo savnet...lykke til alle som skal nedover og lykke til til resten av Vålerenga også. It's on!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...