Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Faen, nå er jeg pissforbanna kuk hæstkukk fitte. Jeg likte han og han var god som faen. Sug ballene mine.

Mest stabile keeperen noen gang. For og si ikke mest stabile spilleren..

Skrevet

Det har klikka for meg totalt allerede, hvordan går det ann å ikke fornye kontrakten til en så god keeper som har vært den mest stabile i Vålerenga?! Forbanna horesuger pikkballeunge.

Skrevet

Ryktet går om at Vidar Riseth kanskje kommer til Vif.

Og kanskje Erik Hagen. Hvis Norge vinner i morgen tror jeg han er veldig aktuell, da han ikke har spesielt med spilletid i Russland.

Meninger?

Skrevet

Jeg vil gjerne ha Panzer tilbake, og kan godt få Riseth i samme slengen selv om jeg ikke liker han. Men bare tull at Arason må forlate Vålerenga, han er 32 år og jeg har sett mange eldre keepere.

Skrevet

Vil heller beholde Arason noen år til og få en annen keeper da. Vil ikke ha Jarstein, men ser ut til at det blir han siden Arason forlater oss.

Arason, du har gjort en strålende jobb for oss og vi vil savne deg :):(

Skrevet
Jeg vil gjerne ha Panzer tilbake, og kan godt få Riseth i samme slengen selv om jeg ikke liker han. Men bare tull at Arason må forlate Vålerenga, han er 32 år og jeg har sett mange eldre keepere.

Saar er nå en, takk for kilden Stine.. Hva skal vi med Riseth egentlig?

Skrevet

Det kan ikke være mulig! Vi kvitter oss med Arason fordi han begynner å bli gammel, så kjøper vi isteden en eldgammel forsvarspiller! Er det Martin Andresen-effekten vi allerede begynner å se konturene av?

En keeper kan jo holde på til han er over 40, utespillere derimot bør være av den yngre garde. Jeg kan ikke tro at dette kommer til å skje, det høres altfor dumt ut.

Skrevet

Det kan ikke være mulig! Vi kvitter oss med Arason fordi han begynner å bli gammel, så kjøper vi isteden en eldgammel forsvarspiller! Er det Martin Andresen-effekten vi allerede begynner å se konturene av?

En keeper kan jo holde på til han er over 40, utespillere derimot bør være av den yngre garde. Jeg kan ikke tro at dette kommer til å skje, det høres altfor dumt ut.

Vålerenga burde beholde Arason, og vi burde ikke kjøpe Riseth i alle fall. Men det hadde vært kjempe fint med Panzer tilbake :D

Skrevet
Tja, hvis han kommer til Norge tror jeg han velger Vif. Men jeg er ikke hypp på å få Riseth hit.

Riseth, har du en kilde ? :p

Andresen og Riseth er vel buddies, så helt usannsynlig er det vel ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...