Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kah scoret for Roda idag

Liker at han har suksess i Nederland :) Er jo omtrent en legende for Roda :) Synd at han ikke spiller på landslaget, men han har det med å spille for Norge de kampene vi er dårlig!

Godt å se at Kah gjør det bra i Nerderlend ja, håper han kommer tilbake til Vålerenga engang i fremtiden. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det snart tid for å kjøpe sesongkort. Flere her som skal kjøpe? Jeg skal prøve å komme meg fra 227 over i 228 så da må jeg vente til det er åpent salg i romjula.

Skrevet

Det er kjipt. Kompisen min som jeg var på mange kamper med tidligere, mistet plutselig helt interessen. Jeg har noen andre jeg også går med, men har gått alene flere ganger i år. Funker greit det, det er bare så kjedelig til og fra kamp.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)
Ja for faen! Blir ståplasser i 228 neste år. Noen som vet hvor mange sesongkort det er igjen i dette feltet? Og når åpnes det for salg til alle? Jeg gidder ikke stå i 227 lenger. Endret av Olum
Skrevet

tviler på at det blir utsolgt med det første, ifjor var det ledig til langt ut i januar/februar hvis jeg ikke husker helt gærnt.

KONGE med ståplasser!!!

Skrevet

Denne tråden bør virkelig ikke ligge i koma selv om det er vinter.

Forresten er Strand tilbake for oss nå. Han sier han har planer om en plass i førsteelleveren. Link

Skrevet

ja, bare bra med konkurranse på midtbanen. han gjorde ikke så bra for oss sist, men shelton var jo bedre i år enn før han dro en tur til danmark :!:

Skrevet

Men i helv... Har noen kilder på det? Vi må nok forsterke forsvarsrekka i overgangsvinduet i vinter?

Btw. noen som vet hvor mange billetter det er igjen i felt 228 nå? Jeg kjøper sesongkort der 25. des. Satser på at det er noen igjen da og at ikke alle blir revet bort når det er åpent salg fra 23.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...