Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står jo noe om at han kan komme gratis. Jeg kunne egentlig ikke tenke med den karen. Han er den mest oppskrytte spilleren i Norge utenom Solli.

Skrevet

Jarstein er den beste norske keeperen. Hans rekasjonsredninger er i særklasse. Det som er litt synd med han er at han varierer veldig og er ustabil. han kan også bli litt aggressiv til tider. Arason er stabil kamp, etter kamp, etter kamp.

Skrevet

Jeg ser veldig positivt på alt det her. Ja til Jarstein, han er 23, arason er 32.... Ta en nordmann for framtiden...

Tenk midtbanen med Bojan-Andresen-Grindheim.... Awww Deilig

Skrevet

Jeg har kjøpt billett i Øvre Cola mot Lyn. Er litt redd fpr at jeg kommer til å sitte "feil" sted. Noen andre som har kjøpt her? Eller veit om Klanen kommer til å sitte her?

Skrevet
Jeg ser veldig positivt på alt det her. Ja til Jarstein, han er 23, arason er 32.... Ta en nordmann for framtiden...

Tenk midtbanen med Bojan-Andresen-Grindheim.... Awww Deilig

Ikke andresen for guds skyld.. Hater den karen :s

Skrevet

Jeg veit det, men lurte på om det også blir mye lyd der når vi har bortekamp?

Jeg veit det, men lurte på om det også blir mye lyd der når vi har bortekamp?

Skrevet (endret)

Bortesupporterne skal jo sitte/stå i VG svingen da. Jeg sto der i fjor hvertfall mot Lyn.

Men på denne kampen vil det jo være mange flere bortesupportere enn hjemme da så vi må jo spre oss litt ;)

Endret av GnoMiz
Skrevet

Kampen er kl. 18 så den går vel ikke på TV. Jeg har heldigvis kjøpt billett riktig sted. Det stod et eller annet sted at Klanen har fått halve Vestbredden og hele Cola.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...