Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hm! Vet ikke om jeg liker det... De kaster folk fort ut for tiden.

Faen så lite liv det er her, jeg har hatt ban i 14 dager så jeg har ikke fått bidratt så mye. Imorgen vil jeg se nye sider i denne tråden folkens :)

Skrevet

Han er hvertfall ikke i troppen, Dawda ble forøvrig klar og det gikk på bekostning av Fellah ettersom jeg skjønte. Håper virkelig Fellah kommer tilbake i godt gammelt slag, da blir det bråk på midtbanen :) Jess, da går jeg ut i sola og tar meg en kamppils, snakkes på stadion!

/Espen

Skrevet (endret)

Nå har vi gjort det vanskelig for oss selv.. Men jeg trur at vi går ut i 2 omg med en helt annen innstilling!

Toro sa i pausen at han skulle gjøre bytter.. Hvem trur dere kommer inn?

Endret av 320_coupe
Skrevet

Rett og slett pinlig at vi på et tidspunkt ligger under 3-0 hjemme etter én omgang. At vi får en redusering like før pause gir fornyet håp, men tror neppe vi kan håpe på noe bedre enn uavgjort i denne kampen. Skuffende.

Skrevet

Skuffende er vel det milde ordet, jeg har egentlig ikke ord på dette her. Vi trenger å kaste ut mange flere spillere + hente inn bedre og erfarne spillere som du har hørt om.

Skrevet

Jeg vil ha oppsigelse fra Martin i kveld, og jeg vil se Strand tilbake. Hvorfor faen lot dem han gå på utlån? Forbaska fotballidiot. Hagen skal også ut, elendig fotballspiller!

Skrevet
Lars Iver Strand blir lånt ut til Tromsø. Er nok like greit, siden han ikke hadde fått så mye spilletid på A-laget.

Nei, det var dumt. De skulle i hvert fall ha en klausul om at han ikke kan spille mot sin egen klubb...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...