EspenFe Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Hei. Jeg har lastet ned disse modsene: Natural Faces Blå Glass Armor Bedre landskap ting Blades Armor upgrade(nytt utsende) Fikk de i .zip filer. Jeg ekstrakterte dem, og la dem i dem i data mappen til Oblivion. Når jeg skulle legge de til så kom bare BlueGlassArmor, men den funket ikke inni spillet. Noen som kunne ha hjelpet ? Endret 2. mars 2007 av espeNaldoZ
Robert. Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Når du starter Oblivion trykk på Data Files så krysser du av filene
EspenFe Skrevet 2. mars 2007 Forfatter Skrevet 2. mars 2007 Når du starter Oblivion trykk på Data Files så krysser du av filene 8064576[/snapback] Som jeg sa har jeg gjort det. Det kommer bare BlueGlassArmor fram av 4 stykker ! Jeg huket den men det ble ikke noe blått, men samme gamle kjedelige grønn armor.
Arang Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Du har haket av for hver mod under Data Files og lagt alle teksturene i riktig mappe? Mods som de du har lastet ned er vanskeligere enn vanlige ved at du må legge alle filene i riktig mappe, altså den mappen under Data som heter det samme som mappen i .zip-fila.
MiSP Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 (endret) Les readme-filene som følger med modifikasjonene, der står det meste forklart. Det er dessverre noen som ikke klarer å legge ved en ordentlig readme-fil, men de hører til fåtallet. Endret 2. mars 2007 av MiSP
EspenFe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Det står at jeg skal extrakte filen i orc, darkelf og imperial. Jeg har gjort det, men det ble ikke noe ekstra fil i mappene. Det kom opp en texture map.
EspenFe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Unzip the .txt files to your "Oblivion\Data" directory Unzip the textures in the following directories: Oblivion\Data\Textures\Characters\DarkElf\headdarkelf*.dds Oblivion\Data\Textures\Characters\Imperial\headhuman*.dds Oblivion\Data\Textures\Characters\Orc\headorc*.dds Sånn står det. Skal jeg bare legge .txt filene i data filene ?
MiSP Skrevet 3. mars 2007 Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hvis du, når du åpner eller pakker ut zip-filen (eller hva det er) bare ser eller får en mappe som heter Textures, så skal du pakke ut filen direkte i Data-mappen. Der ligger det kanskje fra før av en mappe som heter Textures. Edit: Så det nye innlegget ditt. Ja, du skal nok gjøre det. Bare ikke med .txt-filene, det skal nok stå .dds-filene, som du sikkert skjønner. Endret 3. mars 2007 av MiSP
EspenFe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Hvis du, når du åpner eller pakker ut zip-filen (eller hva det er) bare ser eller får en mappe som heter Textures, så skal du pakke ut filen direkte i Data-mappen. Der ligger det kanskje fra før av en mappe som heter Textures. Edit: Så det nye innlegget ditt. Ja, du skal nok gjøre det. Bare ikke med .txt-filene, det skal nok stå .dds-filene, som du sikkert skjønner. 8067401[/snapback] Men uansett hvis jeg gjør dette så komme det ikke opp når jeg skal sette de på-
EspenFe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Hva mener det med at jeg skal unzippe tekstures i forskjellige mapper ?
EspenFe Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Skrevet 3. mars 2007 Nå fikk jeg til BlueGlassArmor, men den butikken som har det er stengt døgnet rundt. Den heter "A fightning Change" i Market District. Jeg skulle innstalere Blades Armour. De sa jeg skulle legge den til i data files. Jeg gjorde det, men ingenting skjedde. Legger til readme filen her : Unzip or drag the contents of the .zip into your oblivion\data directory. If you are prompted to overwrite click 'yes', Do not worry, this is simply a warning to you that you are writing into folders that already exist, no files will be overwriten. If dragging and dropping, be careful not to accidentally drag the files into another folder in your oblivion/data directory. Dette gjorde jeg. Jeg bare la de i Data filen. sant at det er riktig ?
AnBa Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 Anbefaler Oblivion Mod Manager eller OBMM. Trenger ikke engang unzippe. Bare bruk den enkelt.
MiSP Skrevet 5. mars 2007 Skrevet 5. mars 2007 For å bruke OBMM må man ha filer i OBMM-format, må vite.
AnBa Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 For å bruke OBMM må man ha filer i OBMM-format, må vite. 8082568[/snapback] Egentlig ikke. Funker helt fint for meg, og jeg har ikke OBMM format ^^,
MiSP Skrevet 6. mars 2007 Skrevet 6. mars 2007 Hmm, beklager feilinformering. Men jeg anbefaler på det sterkeste å ha modifikasjonene i OBMM-format, for da kan man lett avinstallere dem også, og alt blir mye mer ryddig. Jeg har i hvert fall alle mine modifikasjoner i OBMM-format, og kunne ikke tenkt meg et liv uten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå