bluescreen Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Lasta ned OpenOffice her om dagen, fra www.openofficeorg.no. OpenOffice er en erstatning for MS Office, og den norske utgaven er utviklet i et samarbeid mellom Akershus fylkeskommune, Skolelinux-prosjektet, Møre og Romsdal fylkeskommune og Sør-Trøndelag fylkeskommune. Jeg må si jeg er veldig positivt overrasket over hvor bra dette fungerer! Det fungerer smertefritt med alle MS-filer jeg har bruk for i allefall! Anbefaller alle å laste ned pakka, og gi det en sjanse! :smile: DET ER JO GRATIS! :wink: [ Denne Melding var redigert av: bluescreen på 2002-12-08 23:23 ]
glabba Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Har brukt OpenOffice lenge. Er ikke villig til å bruke flere tusenlapper på MS Office, når jeg kan få et minst like godt program gratis :smile:!
bluescreen Skrevet 15. desember 2002 Forfatter Skrevet 15. desember 2002 Som om jeg skulle sagt det selv! :smile: OpenOffice er bra!
Bulle Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 Må bare forsikre meg om dette: funker Openoffice ok på Win XP ?
LeD Skrevet 15. januar 2003 Skrevet 15. januar 2003 funker Openoffice ok på Win XP ? OpenOffice skal fungere på Linux, Solaris, MacOS X og Windows (95, 98, NT, 2000 eller XP). Selv om OpenOffice og andre programmer etter hvert kan lese Microsofts lukkede formater (Bl.a. Word-dokumenter), er det viktig at man fortsetter å unngå bruk av dette formatet, og informer folk om at .doc er et hemmelig Microsoft-format. Men muligheten til å lese dokumentene og konvertere dem til skikkelige format er selvsagt bra å ha. LeD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå