Gå til innhold

Problemer med 360-profilen min :O


Anbefalte innlegg

Av en eller annen grunn så må jeg plutselig være på nettet for at for eksempel arkadespill og bakgrunnsbilde skal vises. Er jeg ikke på xbox live blir arkadespillene mine til trial-versjonene(unntatt hexic HD), og bakgrunnsbildet blir til den standard-tingen(oransje, grønn, blå og lilla på forskjellige faner) :thumbdown:

 

Sånn har det ikke vært før. Vet noen om hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

 

PS: Det skal legges til at xboxen min nylig har vært på reparasjon. Litt over en månedsiden nå. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente at du kunne laste profilen på nytt ja, skjer det samme med andre profiler du har laget? Uansett skader det jo ikke å slette cachen, ved å holde inne A mens XBOX'en booter og du ser oppstarts-logoen.

 

Vet ikke hvilken effekt Initial Setup kan ha, men har aldri hørt om at noen problemer har blitt løst ved å kjøre det. Det skader vel sikkert ikke å prøve.

 

Hvis ikke noe virker, må du nesten høre med XBOX kundeservice, og be om et innspill angående problemet :)

Lenke til kommentar

Du fikk igjen en annen 360. Sjekk serienummeret bak. Jeg har nemmelig samme problemet. Jeg ringte til Xbox Kundestøtte på 800 14 174, og fortalte om problemet. De sa at jeg måtte lage en ny profil (men fortsatt beholde den gamle), så skulle det erstatte MS poengene jeg hadde brukt på de arkade-spillene som ikke funket normalt.

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...