Gå til innhold

WarCraft 3: Hvilken installasjonsrekkefølge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt Warcraft 3 med oppgradering, men jeg lurer på et par ting angående installasjonsrekkefølge. Eller, ikke akkurat rekkefølge, men jeg fant ikke noe bedre ord. Tingen er at første gang man starter opp spillet, blir det vist en introsekvens. Det samme gjelder første gang man starter oppgraderingen (det er jo to ulike programmer). Men hvis jeg installerer begge to før jeg i det hele tatt starter noe, og deretter starter opp originalen, vises da den opprinnelige introsekvensen? Jeg vil jo gjerne få med meg alt. Husker jeg slet med dette for lenge siden (har hatt spillet før, men husker ikke hva jeg kom frem til). Det jeg lurer på er om jeg bør spille gjennom originalen før jeg installerer oppgraderingen, eller om jeg kan installere begge samtidig.

Og hvordan er det med patching? Jeg regner med at jeg bare trenger å patche ekspansjonspakken dersom jeg installerer begge samtidig, den patcher vel originalen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Patchen patchar begge trur eg. Når det gjeld introsekvensen veit eg ikkje om den kjem fram av seg sjølv etter å ha installert utvidinga. Men eg trur du kan spele av filmane i eit program. Endinga er .mpq og filmane er noko liknande DivX. Kanskje VLC klarar å spele av mpq? Har ikkje spelet her no så eg kan ikkje sjekke.

Skrevet (endret)

Du får med introen uansett... Du kan se den om igjen og...

Instaler WC3:RoC, Instaler WC3:TFT, Update BNet, Go & Play

Endret av Tomk1
Skrevet
Du får med introen uansett... Du kan se den om igjen og...

Instaler WC3:RoC, Instaler WC3:TFT, Update BNet, Go & Play

8066083[/snapback]

Feil.

Jeg har lovlige kopier av RoC og TFT, men når jeg starter så får jeg ikke opp introen mer enn en gang, og det er rett etter jeg har installert det..

Men riktig installasjons måte, først, RoC (Det grønne coveret), så TFT (det blå coveret) så starter du TFT, logger på B.Net, også laster den ned automatisk oppdatering (Noe som kan ta litt tid.).

Lykke til.

Skrevet
har du en lovlig kopi av spillet er det bar å logge på battle.net så patcher spillet seg selv. det er veldig greit sånn.

8065915[/snapback]

Som jeg sa, jeg har bestilt det. :wee: Da fikser jo det biffen.

-----

De hadde ikke Frozen Throne inne på lager, så den blir sendt senere. Da er jo saken biff uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...