chokke Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Ja, da fant jeg frem gode gamle Command & Conquer: Red Alert og de to ekspansjonspakkene, men får det ikke til å virke. Det krasjer og henger seg innen et minutt etter jeg starter en ny runde. Tror det har noe med kompatibilited med Win XP siden det er laget for DOS eller Win 95. Men hvordan fikse det?
nilsMeister Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 tror ikke det har noe med OS å gjøre har det selv på Windows Xp og kjører det uten problemer...vet dessverre ikke hvordan du fikser det da
chokke Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 finnes det ikke noen måte å gjøre win xp til "win 95" med en eller annen innstilling? Vil så indelig spille det! Mammooooth tank. Yess sirr!
Traxco Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Prøv og instalere det i win 95 "mode"(dos)tror det var slik jeg fikk det til og fungere.du skal kunne se dette når du innstalerer ?eller utforske innhold av platen får se hvilken muliheter du har..
chokke Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 den instalerte både DOS versjon og Win 95, men dos er jo 120 x 160 pixler eller no, jækla lite, 4-5 units på skjermen... Mens win 95 har 4 ganger så mange. Og dos funker stabilt, mens vanlig gjør ikke.
Cybermantix Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 (endret) Med krasjer, mener du vel ikke at alle enhetene dine eksploderer? Det er en typisk ting som skjer i alle de gamle C&C spillene hvis man har en no-cd patch installert. Har du prøvd å patche til nyeste versjon ? (1.08.) Det finnes en også ny patch til Red Alert i sammenheng med The first decade, men vet ikke om den funker på "gamle" versjonen. Ellers er det en guide for å få klassiske CnC spill til å funke i WinXP her. Endret 1. mars 2007 av Cybermantix
chokke Skrevet 1. mars 2007 Forfatter Skrevet 1. mars 2007 (endret) har originalen, du kan se CDboxen i hvilken positur du vil . Med krasjer mener jeg at alt stopper opp, musa, lyden, bevegelsen. og på oppgavebehandlingen sier den at den ikke svarer, altså henger. Men sjekker ut linken da hurra! det funker nå ser det ut som, det jegm ente med å sette komptiabel Endret 1. mars 2007 av chokke
M@R7!N Skrevet 4. mars 2007 Skrevet 4. mars 2007 Samme skjer her, også i Comman & Conquer (1) Alt før Tiberian sun klikker :S Har også et irriterende problem med RA2. Dette bare tilbake til desktop :S Du har samme problem med C&C1 også tippper jeg ?
chokke Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Skrevet 4. mars 2007 har ikke c&c 1 så vet ikke. Men funka etter at jeg satte den til win 95 kombatibel. Høyreklikk på snarveien, egenskaper, fanen hvor det står "kompatibilitet" eller no og sett den til win 95.
Kawwe Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 det ligger iallefall RA2 utgaver som er kompatible med xp ute på div BT sider iallefall=) sitter og spiller ra2 selv på xp:)
MindTooth Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Maybe: http://www.dice.nl/Trouble/trouble_C&CRA.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå