Haarvekst Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Hei jeg lager en acount på wow. men akurat nå har jeg ikke noe gamecard. Følger det ikke med en måned med spilling? fordi jeg får ikke kommet videre etter Payment metod. noen som kan hjelpe?
Lapp1 Skrevet 1. mars 2007 Skrevet 1. mars 2007 Du må ha Gamecard eller betale med kort uansett når du starter opp. Så du må nok kjøpe gamecard ja Jeg måtte hvertfall det.... Så da blir den månden med spilling aktivert først, så etter den har gått ut kommer game cardet inn
Caddy Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Blizz er smarte der... De som ikke blir avhengige første måneden, blir det den andre.... Ble forbanna der jeg satt å skulle spille wow første ganga, men så så jeg at jeg MÅTTE ha kredittkort/gamecard ennå det sto at det fulgte med en måneds spilling. Skulle saksøkt blizz for falsk reklame.
Ghaundan Skrevet 2. mars 2007 Skrevet 2. mars 2007 Det følger med en måneds spilling, men om du skriver inn ett visa kort f.eks. er det ikke verre enn å kansellere kontoen. Det er for å forhindre falske kontoer for eksempel i forbindelse med gold seller kontoer og lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå