Gå til innhold

Bluetooth mus til bærbar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes det ingen mus som støtter den integrerte Bluetooth i en laptop? Plagsomt å vite at teknologien er der og samtidig må bruke en mottaker som stikker ut av PCen og ser stygg ut med samme teknologi!

8044234[/snapback]

 

 

Jeg har en Microsoft intellimouse explorer for bluetooth som jeg bruker på min HP dv9271ea...jeg trenger ikke å bruke den usb saken som fulgte med musa..jeg bruker den integrerte bluetooth....funker kjempefint det..

 

Jeg ser at både microsoft logitech har kommet med nye muser som er bluetooth, men er usikker på hvordan de virker...den musen som jeg har nå er ca 1 år gammel...

 

 

Gega

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Finnes det ingen mus som støtter den integrerte Bluetooth i en laptop? Plagsomt å vite at teknologien er der og samtidig må bruke en mottaker som stikker ut av PCen og ser stygg ut med samme teknologi!

8044234[/snapback]

 

 

Mitt forslag:

 

Logitech® V270 Cordless Optical Notebook Mouse for Bluetooth®

P/N: 931603-0403

 

Jeg har ikke prøvd den men den virker lovende siden nettopp for laget for å passe til integrert Bluetooth i laptop'er.

Lenke til kommentar

På min laptop bruker jeg :

 

MX™ Laser mouse (MX 1000 Bluetooth)

 

 

som er inkludert i denne pakken tastatur/mus:

 

 

Logitech® Cordless Desktop® MX™ 5000 Laser

P/N: 967558-0403

 

 

Så hvidt jeg vet så selges ikke MX musa separat som bluetooth (veldig dumt) men selges kun som vanlig trådløs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...