Gå til innhold

Hvem gleder seg til Space Station Tycoon? (Wii)


Jakoozie

Anbefalte innlegg

Etter jeg leste dette ble jeg veldig giret på dette spillet. Jeg har ikke hørt om det før, men digger tycoon type spill og det virker kult å måtte forsvare romstasjonene fra pirates og meteorer. Spillet skal faktisk også ha en god historie, med en rekke unike personer. Spillet skal visst være ganske humoristisk også :)

 

Dette spillet har stort potensiale. Håper bare at utviklerne leverer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste at det skulle være en slags oppfølger til Outpost Kaloki X som ligger på Xbox Live. I så fall kan det bli en interessant tittel, har hatt en del gøy med det spillet.

 

Håper imidlertid på at det blir en god del dypere. Forgjengeren var gøy, men det ble rutine ganske fort.

Lenke til kommentar
Leste at det skulle være en slags oppfølger til Outpost Kaloki X som ligger på Xbox Live. I så fall kan det bli en interessant tittel, har hatt en del gøy med det spillet.

 

Håper imidlertid på at det blir en god del dypere. Forgjengeren var gøy, men det ble rutine ganske fort.

8053178[/snapback]

 

": Space Station Tycoon is not a port of Outpost Kaloki X in any way. It is a full-featured Wii title developed for Namco Bandai Games, so none of the content is from Outpost Kaloki X. I know that sounds like a disclaimer, but we really want to make that as clear as possible.

 

I mean, we could talk about changes forever. We have space station customization, a huge cast of over 30 characters, an evolving story that should deliver a lot of laughs, co-op, etc. etc. Like we mentioned earlier, once we found out that our title was going to be developed on the Wii, we just had a huge number of design, gameplay and presentation elements become possible for us."

 

Ingenting å bekymre seg for altså. Virker som et veldig lovende spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...