Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Førersetet knirker enormt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I min gamle golf 3 '93-modell har førersetet begynt å knirke noe enormt. Bare snakk om en liten bevegelse, så er det fullt spetakkel.

 

Har prøvd å smurt under det på punkter jeg tror det skal hjelpe, men til ingen nytte.

Noen som har tips til noen kritiske punkter som kan være lurt å smøre?

Og hva bør man smøre med?

8039760[/snapback]

 

 

Jeg viltro at plastikk delene som ligger i mellom for å fporhindr slike lyder, er slitt bort.

 

er det ikke det, er det mest trolig en sveis eller no som har gått opp, slik at større deler rører på seg.

Men du kan ta av hele trekkene og sjekke dette , litt arbeid, men utroligt godt når lyden er borte ??

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde nok knekt ja! Var å så med lommelykt i dag, og fant et knekkpunkt... Lurer på om årsaken kan være at det har ligget en statoil-kopp under setet, slik at det knakk når jeg kjørte over en hump eller lignende... :ermm:

Smurte akkurat knekkpunktet og da forsvant knirkelyden også! Får få en kompis til å sveise litt på det :thumbup:

Endret av olasoren
Lenke til kommentar
Det var vel å ta litt sterkt i?? De fleste har vel forhåpentligvis både selvironi og humor, og denne tror jeg nesten alle vil oppfatte som morsom.

8060971[/snapback]

Jeg mener å huske at dette er svar på et innlegg jeg skrev. Jeg tror jeg oppfordret trådstarter til å slanke seg litt. Men nå ser jeg ikke innlegget mitt lenger...

 

Tydeligvis noen uten sans for humor som har klaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...