Gå til innhold

Samsung d900 vs. z720...


Anbefalte innlegg

Har sett litt på begge mobilene.. Har veldig lyst på en av de men vet ikke hvilken. De virker ganske like unntatt 3g osv. Men trenger man det da? Bor i oslo, kunne vært greit å ha det men.. Har hatt n73 og den var foooor treig. Gått over til LG, fordi jeg skulle vente til en bra mobil var ute til salg. Hvilken av de to ville du anbefalt?

 

Takker på forhånd.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett litt på begge mobilene.. Har veldig lyst på en av de men vet ikke hvilken. De virker ganske like unntatt 3g osv. Men trenger man det da? Bor i oslo, kunne vært greit å ha det men.. Har hatt n73 og den var foooor treig. Gått over til LG, fordi jeg skulle vente til en bra mobil var ute til salg. Hvilken av de to ville du anbefalt?

 

Takker på forhånd.. :thumbup:

8037041[/snapback]

 

Jeg vill ventet på U600 :love: den har radio, samme kamera som z720, og er mye finere!!

Lenke til kommentar
Har sett litt på begge mobilene.. Har veldig lyst på en av de men vet ikke hvilken. De virker ganske like unntatt 3g osv. Men trenger man det da? Bor i oslo, kunne vært greit å ha det men.. Har hatt n73 og den var foooor treig. Gått over til LG, fordi jeg skulle vente til en bra mobil var ute til salg. Hvilken av de to ville du anbefalt?

 

Takker på forhånd.. :thumbup:

8037041[/snapback]

 

 

vist du ikke har bruk for en mobil med umts og hsdpa så er d900 best. bege har jo edge men vil du ha høyere hastighet så er jo z720 best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...