AlekXP Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Hei Usikker på hvor jeg skal legge dette emnet, og usikker på om det er lovlig å skrive om dette. Jeg lurer bare på om det er noen som har erfaring med å sette opp en torrentside (tbsource f.eks). Jeg har lyst å sette opp en slik side sånn at jeg og venner kan dele f.eks private bilder og filmer. Noen som kan hjelpe meg litt i gang? Jeg har installert xampp/apachefriends, komplett med php, mysql. (er det forrsten lovlig å sette opp en slik side?)
SPRCO Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 (er det forrsten lovlig å sette opp en slik side?) 8036716[/snapback] Ja, hvis du kun skal dele private bilder og filmer, så er det lov.
AlekXP Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Skrevet 27. februar 2007 (er det forrsten lovlig å sette opp en slik side?) 8036716[/snapback] Ja, hvis du kun skal dele private bilder og filmer, så er det lov. 8036799[/snapback] Ok, det er bra! Vel, det hadde vært kjekt å hatt en slik side oppe for å dele private ting, som vi selv har rettigheter til. Og siden det er lov, så skal jeg prøve å sette opp en side. hihi
Runar Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Har du fått tak i det systemet (tbsource) du vil bruke? Det følger som oftest med en fil som forteller deg hva du skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå