Gå til innhold

Mistenkelig innpakning!


RogueFreak

Anbefalte innlegg

Fikk idag en prosessor jeg bestilte fra PCUtstyr.no. Prosessoren er en AMD T-Bird 1.33/266. Når jeg pakka den opp fant jeg en liten hvit eske...og på esken sto det: Intel Pentium 166MHz!!! :eek: Men...på baksiden sto det klistra på lappen fra PCUtstyr og der sto det jo AMD osv, og inni lå AMD'en bare oppå en skumgummimatte, ingen antistatisk pose eller beskyttelse av noe slag! Har kun brukt PIII før og de har alltid kommet i ordentlige innpakninger, så jeg lurer på: er dette riktig? Greit nok at det er er OEM produkt, men noe mer beskyttelse burde det vel ha vært? Kommer ingen AMD prosessorer i noen form for original innpakning?

 

Ellers er jeg godt fornøyd med PCUtstyr, bedre enn Komplett som jeg alltid har brukt før! :razz:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skumgummi-matten er antistatisk....

 

Det som nok er tilfellet med innpakkningen din er at leverandøren kjøper bulk-pakker som er mye billigere enn retail-pakker.. da får de bare en masse cpuer på et brett og de tar selv og pakker de inn en og en...

 

Fikk en celeron prosessor en gang... i en plastikk eske(type kortspill eske) ikke antistatisk matte en gang... sendte den tilbake uten og teste den.. sammen med et dokument om ESD sikkerhet... hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...