Aleksander-yo Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Fant ingen liknende tråd her på forumet så lagde en ny en.. Uansett.. Jeg er utrolig fan av Zelda spillene (selv om jeg bare har spilt Ocarina of Time på N64 ) og digger rett og slett alt med det. Utrolig historie blandet med action og mytologi som jeg gjerne skulle ha gjenopplevd på nestegenerasjonskonsoll. Nå fant jeg det unødvendig å kjøpe Wii bare for å spille Twilight Princess, derfor lurer jeg på om noen vet noe om Zelda av en eller annen form kommer til X360? Baaaaah! Dette er kjipt Vil ha Zelda til X360! Endret 26. februar 2007 av Aleck
Dimanche Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det går ikke an. Prøv heller å få tak i en billig gamecube hvis du absolutt må spille det uten wii.
Aleksander-yo Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Skrevet 26. februar 2007 har spillekube men gidder ikke kjøpe spill til det nå som jeg har 360 (prinsippsak ) Vet at det ikke finnes til 360, men noen som vet om noe som er under planlegging?
LarsBarstad Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Zelda blir nok neppe å se på X360. Kjøp en brukt/billig GameCube. Lars
Daniel Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Zelda er en av Nintendos sterkeste franchiser, så de vil nok ikke la deg spille det på noe annet enn deres egne maskiner.
LarsBarstad Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Prinsipper er bare dårlige unnskyldninger for å ta dumme avgjørelser mot bedre viten. Oppgrader forresten min "neppe å se på X360" til "kommer ALDRI til X360". Lars
Dimanche Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Nintendo lager spill til Wii. Sony lager spill til Playstation, Microsoft lager spill til Xbox og PC. Det er noe av det som gjør konsollene til det de er, spesielt for nintendos del. Seff finnes det noen unntak som bekrefter regelen.
Pebble Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Kjøp deg en Wii du! Det er verdt det, uansett hva du mener! Eller, så kan du bryte prinsippet ditt..
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig..
lonnj89 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig.. 8032868[/snapback] Tror nok det blir noen saksøkinger fra Nintendo da men
Knebel Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig.. 8032868[/snapback] Tror nok det blir noen saksøkinger fra Nintendo da men 8032921[/snapback] Who cares... Homerew FTW!
Unlimited LTD Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig.. 8032868[/snapback] Riktig.. Spille zelda med 360 kontroller... Right... Sitte og dra på de spakene for å styre hvordan kontrollen skal bevege seg....
lonnj89 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig.. 8032868[/snapback] Riktig.. Spille zelda med 360 kontroller... Right... Sitte og dra på de spakene for å styre hvordan kontrollen skal bevege seg.... 8032966[/snapback] Må jo naturlighvis komme med en kontroll som bruker den samme teknikken som Wii bruker, bare å stappe en motaker i en USB-port og du er i gang
Unlimited LTD Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Da må du jo kjøpe wimotes, og når du først er i gang... Hvorfor ikke kjøpe bare en Wii??
Niskivara Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig.. 8032868[/snapback] Relativt umulig. GCemulatorene er ennå ikke gode nok, langt mindre en Wii-emulator.
ragnar21 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Du kan jo muligens se frem mot en Wii emulator på 360 eller PS3.. Det er overhodet ikke umulig.. 8032868[/snapback] Riktig.. Spille zelda med 360 kontroller... Right... Sitte og dra på de spakene for å styre hvordan kontrollen skal bevege seg.... 8032966[/snapback] Du vet at halvparten av Zelda eierne spiller det på GC ? Er det plutselig slik at Zelda suger hvis man spiller med vanlig kontroller nå ?
lonnj89 Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Da må du jo kjøpe wimotes, og når du først er i gang... Hvorfor ikke kjøpe bare en Wii?? 8033020[/snapback] Hehe...lurer jeg også på, ingen som tåler en spøk?
Unlimited LTD Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Det han mener er sikkert at siden 360 og PS3 er så mye mer overlegene enn Wii går det sikkert ann å få til noe slikt... Yea right... Muligens kan dere få til en GC emulator med en nogelunde godtatt fps på ca 10..
PantZman Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Folk spør ofte om Nintendo emulatorer for tiden, tydeligvis at Nintendo spill er blitt populært i det siste. Dere får håpe Nintendo går konken så de må lage spill til andre konsoller slik Sega gjør i dag (noe jeg tviler vil skjer med det første).
Mr_Snuffles Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 (endret) Nå må man huske på at Xbox 360 allerede i dag klarer å emulere svært mange spill fra forrige generasjons Xbox (som har en helt annen arkitektur) med god framerate, i tillegg til at den oppskalerer bildet. At Xbox 360 dermed skulle ha nok krefter til å emulere en Gamecube, som er noe svakere enn en Xbox, er nok derfor slettes ikke utenkelig. Xbox (1) eiere med moddet maskin kan spille Zelda OoT via et flertall N64-emulatorer. Sjansen er absolutt tilstede for at det samme kan skje med Gamecube utgaven av Zelda: Twilight Princess på Xbox 360, en gang i fremtiden. Det finnes dog to hindere for dette i dag: 1) Xbox 360 er ennå ikke hacket til å kunne kjøre usignert kode. Det er derfor heller ikke mulig å porte emulatorer eller annen homebrew software til maskinen. Microsoft kommer aldri til å godkjenne emulatorer for systemer de ikke har rettigheter til. 2) Gamecube emulatorer er ennå på et tidlig stadium. Utviklerne mangler detaljert dokumentasjon på tekniske spesifikasjoner og funksjoner (som Nintendo nok aldri vil gi slipp på). Dette betyr at alt må 'reverse engineer'es, noe som er en svært tidkrevende prosess. De er likevel kommet ganske godt igang, noe dette bildet vitner om: Link For de aller fleste er det nok bortkastet tid å vente på at en fullgod emulator blir tilgjengelig, så brenner du etter å spille Zelda:Twilight Princess eller Wind Waker kommer du nok ikke utenom en Nintendo boks. Endret 26. februar 2007 av Mr_Snuffles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå