Loled Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Hei Jeg tenkte jeg skulle begynne å spille litt cs igjenn, jeg har en acaunt som er bannet, meg tenkte jeg kunne spille på servere som ikke er VAC'a Men når jeg skal spille så får jeg opp at jeg er blitt bannet for å ha for høy ping. Men det kan ikke stemme for jeg har 6m/bit linje, å det er det jeg får inn. Hva er problemet? Takk for svar på forhånd
Torsph Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 kommer litt annpå servern ogsåå.. Om den ligger i utlandet osv.
Nator Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Ping har ingenting med linjekapasiteten å gjøre. Sjekk at ingen download og upload-prosesser kjøres på HELE linja (alle pcer som er tilkoblet). Sjekk også at ikke serveren er for langt unna, bruk skandinaviske eller engelske servere f.eks.
MyBigMouth Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Dessuten så pleier ikke de serverne som ikke har vac å være i Norge. De er som oftest satt opp på egen maskin, og pingen er derfor deretter....
Samcki Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Og om du har trådløst nettverk så kan det forårsake "peaks"
camxer Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Jeg får en del høyere ping i england og europa, men aldri 300... Kan være at din ISP har dårlig routing til de landene serverene befinner seg i. Anbefaler deg å kjøre tracert mot serverene du sliter med og sende inn feilmeldingen til din ISP hvis det er noe galt. Uansett, hvis accounten din er vac banned på grunn av cheat så syntes jeg at du fortjener ikke å spille igjen... Med vennlig hilsen Camxer
VikinGz Skrevet 27. februar 2007 Skrevet 27. februar 2007 Sikkert masse trafikk på adsl nette... viss du er tilkoblet en alerede så overbelastet sentral får du ringe til naboene og be de slutte å laste ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå