Gå til innhold

PRADA - N95 - F700? eller hva har jeg glemt?


Anbefalte innlegg

Da er jeg forlengst lei av alt det ordinære kjedelige som er ute på markedet og ser frem til noen lys i mobilverdenen

Interessen for k800 - n73 har aldri vært tilstede så ikke fortell meg at jeg bør kjøpe disse....

Mine 5 siste "tabber" "suksesser" har vært

n80

htc tytn

d900

7390

ke820

hvor d900 og ke 820 har vært de telefonene jeg har vært mest fornøyd med til tross for sine mangler(nokia n80 og 7390 har jeg mislikt mest" mens tytn var helt ok men for stor(og hadde sine mangler)

 

PRADA:

Nydelig telefon med oppgradert mp3 spiller,har radio(som er et must)har a2dp(som også er et must)3.5mm jack inngang, utofokus kamera med blitz

Usikkerheten ligger på kontakt delen der jeg veldig ønsker at det skal kunne legges inn de fleste opplysninger(det mangler min ke820)

Skulle gjerne også sett at telefonen vekket meg om morgenen selv om telefonen var satt til lydløs.....

Jeg hadde ønsket meg at outlook syncen var bedre enn på min ke820 der alt er litt amatørmessig laget til.....

Ellers synes jeg LG er veldig flinke på telefon blitt...min ke820 gruser de andre nevnte telefonene skikkelig i godhetsfølelse over telefonen

 

N95

Jeg har "hatet" nokia i veldig mange år. Grunnet at de lager mindre pene,alle er like og at de er klumpette.

De skal ha for tilbudene på sine hjemmesider, outlook syncingen som er som en drøm

Kontakt og kalender funksjonene deres er som tatt ut av læreboka og kommer til å bety mye i mitt valg

Denne telefonen har alt men den assosierer meg med n80ien jeg hadde. like lite pen, redd for at den henger, at batteriet er like dårlig og at telefonen er like lealøs

 

F700 samsung

Virker spennende men fårløpig kommer den ikke til landet

 

Det kribbler ikke mye over klompen n93i, heller ingenting sony har lansert nylig

Så i det hele og fulle står det mellom PRADA og N95

 

Kjekt om disse kunne dukket opp snart :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om du i det hele tatt har vurdert denne: http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...llsmodell/35143 ?

 

Den er i hvert fall en av de peneste til Nokia, og har mange av de essensielle funksjonene som radio og greit kamera, men i tillegg også detaljer som 3,5mm minijack og Series 60.

 

Av de du har nevnt ville jeg personlig gått for en Prada.

8030168[/snapback]

ja jeg er enig med deg i at denne faktisk ser bra ut

Jeg har forhørt meg om denne hos nokia og de kan fortelle at den ikke har A2DP og da blir den litt uaktuell....

Jeg leste også i et forum her inne en som hadde fått tak i den og faktisk fortalte at den ikke så ut :hmm: et misslykket forsøk på en motorola kloning eller noe sånn skreiv han

Lenke til kommentar

Hvis du vil ha det mest avanserte, velg N95. Den har jo "alt".

 

Hvis du vil ha en fin mobiltelefon med greie spesifikasjoner og kvalitet, så velger du Prada-telefonen.

 

Selv ville jeg ha gått for Prada-telefonen. Den har det man trenger pluss noen fasiliteter, uten at den er spesielt avansert. Den blir nok dyr, men kikk litt på eBay etter hva annet fra Prada koster, så finner du nok ut at KE850 ikke er så dyr til å være Prada alikevel ;)

Lenke til kommentar
Hvis du vil ha det mest avanserte, velg N95. Den har jo "alt".

 

Hvis du vil ha en fin mobiltelefon med greie spesifikasjoner og kvalitet, så velger du Prada-telefonen.

 

Selv ville jeg ha gått for Prada-telefonen. Den har det man trenger pluss noen fasiliteter, uten at den er spesielt avansert. Den blir nok dyr, men kikk litt på eBay etter hva annet fra Prada koster, så finner du nok ut at KE850 ikke er så dyr til å være Prada alikevel ;)

8055078[/snapback]

 

N95 er nokia. Jeg har ikke likt nokia særlig de siste 10 årene da de ikke lager spennende telefoner utseendemessig. De har mye innhold men sliter med mye tull og tøys

Samboeren sitter og river seg i hodet av en nokia n70 hu har fått på jobben og jeg var ikke særlig begeistert for min n80

N95 ligner mye utseendemessig på N80 og det er skremmende.....men jeg savner kalenderhendelsene som dukker opp i front på telefonen når aktuell hendelse inntreffer,jeg savner også syncingen med outlook(her ligger lg 10 år bak i tid)

Jeg er redd for at det muligens blir en N95 siden den kommer først,så selger jeg den og kjøper pradaen......

Endret av Andynator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...