lasse_hansen87 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hei sann!! Lurte på hvilket nedlastningsprogram som man bør bruke jeg?? DC++? Limeware?? har hørt mange forskjellige forslag, hva mener folket her?
Brian Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvis du hovedsaklig tenker på DC++ og Limewire, så ville jeg gått for DC++. Opplevde mye flere treff på DC++ fremfor Limewire. Men Limewire har fordelen av å være litt enklere å bruke fremfor DC da. Så DC++ eller Revconnect fungerer veldig bra. Evt. kan du vurdere torrent nettverket noe som antakeligvis vil være det beste. Anbefaler her utorrent eller azureus som er gode programmer basert på torrents som du kan bruke.
lasse_hansen87 Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 til torrent bruker jeg selv BitLord, men tenkte på å kanskje teste ut DC++, det er jo ganske bra pga man kan lager hubber når man f.eks har lan og sånt
Brian Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 til torrent bruker jeg selv BitLord, men tenkte på å kanskje teste ut DC++, det er jo ganske bra pga man kan lager hubber når man f.eks har lan og sånt 8024391[/snapback] Ja, påstår heller ikke at DC++ er dårlig i forhold til torrent. Men til spill og kansje fimer er torrent best utifra min erfaring. Men til musikk og serier/filmer er DC++ også et veldig godt program. Hvor bra utbytte du får av programmet kommer også an på hvilke hubber du er innpå. Du kan komme over dårlige hubber som ikke har noe, og andre som har rikt med innhold, og kansje til og med spill. Jeg har ofte oppveld at de med flest brukere og ikke de med høyest sharing grense som er de beste med hensyn til treff og slikt. Til lan bruk er det jo greit å bruke DC++, men det er jo bare å sette opp et lokalt nettverk også det da. Da deler du jo fritt mellom pc'ene via det lokale nettverket du har satt opp.
Breiker Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Husker jeg ikke helt feil så er det ikke lov til å prate om warez etc her på forumet. Forresten så skrives det nedlastningsprogram. Endret 25. februar 2007 av Breiker
Brian Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 (endret) Husker jeg ikke helt feil så er det ikke lov til å prate om warez etc her på forumet. Forresten så skrives det nedlastningsprogram. 8024731[/snapback] Nå har jeg vel ikke pratet direkte om warez men bare informer om de diverse nedlastningsklienter som finnes, og deres fordeler/ulemper. Har ikke gitt direkte informasjon eller linker til trådstarter slik at han kan starte piratvirksomhet. Torrent nettverket og DC++ brukes også av mange personer som ikke deler opphavsbeskyttet materiale, så det trenger nødvendigvis ikke være ulovlig med en gang noen nevner torrent. Endret 25. februar 2007 av Brian_N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå