Gastaa Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvor kan jeg oppgradere min heale-spell? Jeg har bare heal minor wounds, og den hjelper lite for meg nå på level 15.
sv1 Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Hvor kan jeg oppgradere min heale-spell? Jeg har bare heal minor wounds, og den hjelper lite for meg nå på level 15. 8023768[/snapback] Du kan kjøpe bedre av folk i mages guild, er ikke sikker på av hvem, men det er vel dem fleste
BlåseJobb Skrevet 25. februar 2007 Skrevet 25. februar 2007 Det er ivertfall en i dark brotherhood gjemmestedet som seller meget gode spells
Gastaa Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Skrevet 25. februar 2007 Gikk inn i Mage Guilden i Anvil og kjøpte "Heal Major Wounds". Problemet med den spellen er at den tar hele magickaen min Jeg er nemlig Thief og driver ikke med magicka utenom healing
Dvil Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Gikk inn i Mage Guilden i Anvil og kjøpte "Heal Major Wounds". Problemet med den spellen er at den tar hele magickaen min Jeg er nemlig Thief og driver ikke med magicka utenom healing 8025347[/snapback] Når du får trent deg opp i healing bruker du mye mindre magica.Finnes trenere for dette rundt omkring,pleier å bruke en dame i Cheydinal.Hun finnes ofte i kappelet/kirka,husker ikke helt hva hun heter men tror det er Otthela el. noe slikt.Hun er trener i resteration(eller hvordan det skrives).
Kahuna Skrevet 26. februar 2007 Skrevet 26. februar 2007 Har du tilgang til spellmaking altar i arcane university? Lag deg ditt eget skreddersydde heal spell, hvor sterk er "heal major wounds" igjen? 20 pts i 2 sekunder? Hvis du lager deg et på 5 pts i 8 sekunder får du like mye helse men det koster mindre magicka. Lag et "fortify restoration" i samme slengen, feks. 40pts i 3 sekunder, da blir healing spellsene vildig mye billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå