Gå til innhold

TES: Hvor kan jeg forbedre healing-spell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor kan jeg oppgradere min heale-spell?  Jeg har bare heal minor wounds, og den hjelper lite for meg nå på level 15.

8023768[/snapback]

Du kan kjøpe bedre av folk i mages guild, er ikke sikker på av hvem, men det er vel dem fleste :hmm:

Skrevet

Gikk inn i Mage Guilden i Anvil og kjøpte "Heal Major Wounds". Problemet med den spellen er at den tar hele magickaen min :p Jeg er nemlig Thief og driver ikke med magicka utenom healing :)

Skrevet
Gikk inn i Mage Guilden i Anvil og kjøpte "Heal Major Wounds". Problemet med den spellen er at den tar hele magickaen min :p Jeg er nemlig Thief og driver ikke med magicka utenom healing :)

8025347[/snapback]

Når du får trent deg opp i healing bruker du mye mindre magica.Finnes trenere for dette rundt omkring,pleier å bruke en dame i Cheydinal.Hun finnes ofte i kappelet/kirka,husker ikke helt hva hun heter men tror det er Otthela el. noe slikt.Hun er trener i resteration(eller hvordan det skrives).

Skrevet

Har du tilgang til spellmaking altar i arcane university? Lag deg ditt eget skreddersydde heal spell, hvor sterk er "heal major wounds" igjen? 20 pts i 2 sekunder? Hvis du lager deg et på 5 pts i 8 sekunder får du like mye helse men det koster mindre magicka. Lag et "fortify restoration" i samme slengen, feks. 40pts i 3 sekunder, da blir healing spellsene vildig mye billigere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...