Gå til innhold

Kontor/surfe/regnskap pc 2-3000


Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som kan anbefale et STILLE og billig kabinett? Samt godt hovedkort, grei CPU og ram?

 

Er til en billig kontorpc til min mor. Det som er mest verdsatt er ytelse og stillhet. Hun sitter per i dag på en 1300mhz Athlon og 384mb sdram og surfer, har email og gjør regnskap på.

 

Pcn kan gjerne være god i en 4-5år fremover og vista kjørbar. Helst en pris rundt 2-3 tusen om det er mulig.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Noen som kan anbefale et STILLE og billig kabinett? Samt godt hovedkort, grei CPU og ram?

 

Er til en billig kontorpc til min mor. Det som er mest verdsatt er ytelse og stillhet. Hun sitter per i dag på en 1300mhz Athlon og 384mb sdram og surfer, har email og gjør regnskap på.

 

Pcn kan gjerne være god i en 4-5år fremover og vista kjørbar. Helst en pris rundt 2-3 tusen om det er mulig.

 

Takk

8023298[/snapback]

 

 

Her er det en link til noen billige maskiner som koster under 3000kr, men det fordrer at du må sette dem sammen selv, og det er ikke med Operativsysten på denne så da må du eventuelt ha dette i tillegg. Jeg har bygs sammen en del av disse pcene tidligere og dem er ok til hjemme bruk å er ikke noen utprega spillmaskiner, men er helt ok til det bruk som din mor skal ha til.

 

Erik

Lenke til kommentar
Hei!

Noen som kan anbefale et STILLE og billig kabinett? Samt godt hovedkort, grei CPU og ram?

 

Er til en billig kontorpc til min mor. Det som er mest verdsatt er ytelse og stillhet. Hun sitter per i dag på en 1300mhz Athlon og 384mb sdram og surfer, har email og gjør regnskap på.

 

Pcn kan gjerne være god i en 4-5år fremover og vista kjørbar. Helst en pris rundt 2-3 tusen om det er mulig.

 

Takk

8023298[/snapback]

 

 

Her er det en link til noen billige maskiner som koster under 3000kr, men det fordrer at du må sette dem sammen selv, og det er ikke med Operativsysten på denne så da må du eventuelt ha dette i tillegg. Jeg har bygs sammen en del av disse pcene tidligere og dem er ok til hjemme bruk å er ikke noen utprega spillmaskiner, men er helt ok til det bruk som din mor skal ha til.

 

Erik

8024767[/snapback]

 

 

hehe glemte å lime inn linken da.. hehe men her den hvertfall

 

http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=9910&mlevel=180400

Lenke til kommentar

Windows XP er kjøpt. Når jeg ser på denne så blir jeg ikke overimponert over spesifikasjonene.. vet det er en lav pris det er snakk om men det går vel an å finne noe litt høyere i pris som blir endel bedre? nå skal jeg ikke si å være noen ekspert på dette lengre. Men tenkte meg noe sånt som er i anbefalningen til kontorpc bare fra en shop og så billig som mulig.

 

Og hvordan er disse pcene støymessig?

Lenke til kommentar

Du får en god kontor pc her.Kjøp med ei 512mb minnebrikke til 300kr,så har du nok minne.Bare å sette sammen selv.

 

Noen forslag ellers:

 

Kabinett 360,-

 

Eller:

 

 

Kabinett 470,- så slipper du frakt fra to butikker.

 

Hovedkort 535.-

 

Cpu 470,-

 

Minne 620,-

 

Evt skjerm 1695,-

 

harddisk 385,-

 

Her har du en bra kontor pc til 4065 + frakt,- med 19" lcd.Uten skjerm 2370,-.Har utelatt tastatur,mus,DVD brenner og høytalere.Noe særlig billigere enn dette får du ikke!

Endret av lucky666
Lenke til kommentar
Du får en god kontor pc her.Kjøp med ei 512mb minnebrikke til 300kr,så har du nok minne.Bare å sette sammen selv.

 

Noen forslag ellers:

 

Kabinett 360,-

 

Eller:

 

 

Kabinett 470,- så slipper du frakt fra to butikker.

 

Hovedkort 535.-

 

Cpu 470,-

 

Minne 620,-

 

Evt skjerm 1695,-

 

harddisk 385,-

 

Her har du en bra kontor pc til 4065 + frakt,- med 19" lcd.Uten skjerm 2370,-.Har utelatt tastatur,mus,DVD brenner og høytalere.Noe særlig billigere enn dette får du ikke!

8026852[/snapback]

 

 

 

det der er en god del pc for pengene altså!! får ikke bedre ,, med mindre du kjøper brukt , tror je

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...