Gå til innhold

Trenger nytt RPG/MMORPG. Hva anbefales? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann! Jeg trenger noe nytt å spille, helst RPG eller MMORPG, da det er det eneste jeg klarer å spille lenge av gangen. Har spilt Ultima Online, FFXI og WoW i mange år. Har også vært innom Guild Wars, Maple Story osv.. Noen som kan anbefale noe annet kult? Tenkte litt på Vanguard: Saga of Heroes, men ut ifra screenshots så ser det ut som en WoW-ripoff med halvdårlig grafikk, men kan jo såklart være kult. Noen tips? :) Må jo ikke være RPG/MMORPG heller såklart. Så, hva spiller folk for tida ? Fortell! :)

Endret av dekar24k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

KOTOR 2 (Star Wars: Knights Of The Old Republic 2), hvis du er interessert i den typen spill, anbefales. Ikke noe multiplayer da. Fikk det nettopp, og digger det :thumbup:

Skrevet

Takker for tipsene! Er ikke fan av sci-fi spill eller Star Wars for den saks skyld, så KOTOR 2 lar jeg nok ligge. Men Vanguard virker kult, skal teste en trial nå. Var så vidt innom den offisielle sida istad, men fant ingen trial-link, får vel ta en nærmere titt nå! :) Takk igjen for tips!

Skrevet
KOTOR 2 (Star Wars: Knights Of The Old Republic 2), hvis du er interessert i den typen spill, anbefales. Ikke noe multiplayer da. Fikk det nettopp, og digger det  :thumbup:

8023117[/snapback]

Kjempe spill!

EVE Online bør også vurderes. Kjempe spill det også!

Skrevet

8023203[/snapback]

Enig i det. Har spilt en trial-periode, og det er et innmari deilig spill. Veldig forskjellig fra det aller meste innen MMORPG.

Veldig stor verden, ikke sharded servers(dvs at alle spiller i samme univers, i motsetning til WoW, f.eks.), pen grafikk, utvidelser rett som det er.

Skrevet
Vanguard er kjempe artig :) Prøv en 10 dagers trial og se om du liker det!  :thumbup:

8023131[/snapback]

hmm, jeg klarer ikke finne noe sted jeg kan laste end en 10-dagers trial jeg. Har du en link eller noe? :) Det nærmeste jeg kommer er en direct download, men da må jeg betale for spillet. Takk!

Skrevet

på fredag kommer Jade Empire ut til PC

det skal vistnokk være helt fantastisk. laget av Bioware har en del elemter fra kotor, men er ikke sci fi, bare satt i gamle østen med martial arts å slikt :p

Skrevet

Jeg testet Silkroad for noen uker siden. Førsteinntrykket jeg fikk av det spillet var ikke akkurat bra. Kornete grafikk og likte ikke helt spillbarheten. Er jo en tilvenningssak såklart, men tviler på jeg gidder å gi det en sjanse til. Regner med jeg kjøper meg Vanguard idag, ser mest lovende ut hittil. :)

Skrevet
KOTOR 2 (Star Wars: Knights Of The Old Republic 2), hvis du er interessert i den typen spill, anbefales. Ikke noe multiplayer da. Fikk det nettopp, og digger det  :thumbup:

8023117[/snapback]

Kjempe spill!

8023203[/snapback]

Anbefaler det jeg også, hvis du har lyst til å sette deg inn i noe nytt! Det er et utrolig godt og spennende spill.

Hva er ditt nick ingame SWAT dude?

Skrevet

8023117[/snapback]

Kjempe spill!

8023203[/snapback]

Anbefaler det jeg også, hvis du har lyst til å sette deg inn i noe nytt! Det er et utrolig godt og spennende spill.

Hva er ditt nick ingame SWAT dude?

8031718[/snapback]

Kaller meg Visir :blush:

Er totalt newb. Begynte i fjord en gang, spilte ferdig try og reaktiverte for noen få uker siden. Har ikke spilt så mye siden den gang heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...