Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Søker hjelp til valg av forsterker....

BigJaffa

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal gå for ein slik bass kasse og har ein del spørsmål her...

1. Eg trenger ein fosterker til denne, har tenkt meg ein pris på max 4k.

2. Strøm og slik til den... Er det nok med eit 66Ah bateri?

3. Og så trenger eg nokon høgtalere som gjer ein god lyd og som ikkje er så dyre..

Eg er ein ekte n00b på dette så hjelp meg. :blush:

Endret av BigJaffa
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Kom over denne som ser ut som er ganske like kicker`n som eg fant, men er den like bra?

Når det gjelder forsterker så kommer eg til å gå for dynabel bf4501 4 kanal...

Høgtalera så kommer eg til å gå for Pioneer TS-A1711

Endret av BigJaffa
Skrevet

Kunne du ha funnet ein forsterker til meg som kan drive kassen pluss dei to høgtalerane?

På informasjonen om Cadence står det:

"Kan kobles som 2 + 2 Ohm, 1x4 Ohm eller 1x1 Ohm"

Betyr det at eg kan koble den på to 2ohms utganger, ein 4 Ohms utgang eller ein 1 Ohms utgang?

Skrevet

Har hatt mange forsterkere! kicker, phoenix gold, dynabel, pioneer osv. vært mest fornøyd med audioplanet.. aner ikke hvor man får tak i dem, men den har virkelig vært de 3000,- jeg ga for den! massive tilkoblinger og tung som et jetfly... Må ha vært tyvegods eller så skjønner jeg ingenting...

Anbefales :thumbup:

Skrevet

Tja, tror det er få 4 kanaler som klarer å lage lyd i det der. Men om du går på morel.no tror jeg du finner tak i to tokanaler som burde klare å lage lyd i det der til en rimelig penge.

Skrevet

Har sitt litt på morell... Men korleis er det når eg har to forsterkere og kobling på cd spelaren?

Dette kommer sikkert til å trekke sjukt med straum, må eg inn med ein 90A dynamo eller går det med den 65A som står i?

Skrevet

Dynabel bf4501 er en MONO forsterker, og klarer fint å dra cadence kassa, den yter 1200watt rms i 1ohm... kjøper du en bf0804 i tillegg, så har du det du trenger, og det burde gå greit med orginal dynamoen så sant du bruker skikkelige kabler, og gjerne bytter ut ledningene til dynamoen...

Men de pioneer høytalerene hadde jeg glatt hoppet over... kjøp heller noe fra eltek der også, feks et peerless definition sett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...